USD. Informovala o tom v nedeľu firma comScore, ktorá sa zaoberá prieskumom trhu. Objem výdavkov na nákupy cez internet prekonal v sledovanom období v štyroch jednotlivých dňoch úroveň 900 mil. USD. Najviac sa prostredníctvom internetu v sledovanom období v USA predávali notebooky a multimediálne tablety.
V treťom štvrťroku vzrástli výdavky amerických spotrebiteľov na nákupy prostredníctvom internetu o 9 % na sumu 32,1 mld. USD. Išlo už o štvrtý kvartál medziročného rastu týchto výdavkov. Najviac sa prostredníctvom internetu v treťom kvartáli v USA predávali knihy a časopisy, počítače a spotrebná elektronika. Predaj prostredníctvom internetu, ktorý však tvorí iba zlomok celkového maloobchodného predaja, počas ekonomickej krízy rástol rýchlejšie ako predaj v obchodoch. Firma comScore minulý mesiac uviedla, že predaj prostredníctvom internetu počas sviatkov by mohol vzrásť o 7 až 9 %, ak sa nezvýši nezamestnanosť.
(1 EUR = 1,3260 USD)