ický lístok viac ako 31-tisíc cestujúcich, najviac 6 055 predaných SMS lístkov zaznamenal dopravný podnik v októbri. „Od apríla každý mesiac stúpa počet predaných lístkov, najvyšší medzimesačný nárast o 27,5 percenta sme zaznamenali v máji, potom v auguste, septembri aj októbri, každý mesiac približne o 24 percent,“ uviedol Gubala. Napriek tomu, že takáto forma lístka je drahšia ako ostatné, podľa Gubalu je atraktívna práve pre pohotovosť a rýchlosť získania cestovného lístka.
Prestupný SMS lístok stojí 0,80 eura a platí 60 minút. Systém nezohľadňuje zľavy ani príplatky, preto sa takouto formou nedajú kúpiť zľavnené cestovné lístky ani lístky na nočné spoje. Cestujúci si elektronický lístok vyžiada odoslaním prázdnej SMS správy na číslo 1155 a v priebehu troch minút mu na mobil príde potvrdzujúca textová správa s príslušným kódom. Do autobusu či trolejbusu musí nastúpiť už s platným SMS lístkom. Pri kontrole je revízorovi povinný ukázať potvrdzujúcu SMS správu na svojom mobilnom telefóne a označiť osobu, pre ktorú je lístok určený. Revízori sú vybavení zariadením, ktoré umožňuje okamžite zistiť, ktoré cestovné lístky sú v danom čase platné.
Žilina sa elektronickými lístkami inšpirovala najmä Bratislavou, kde sa podľa Gubalu predáva mesačne asi 100-tisíc SMS lístkov. V Žiline doposiaľ neexistovali časové lístky, jednorazový neprestupný lístok stojí 0,56 eura, prestupný 0,70 eura, u vodiča sa platí jedno euro. Žilinský dopravný podnik ročne prepraví 12 miliónov platiacich cestujúcich, priemerné cestovné v Žiline je pri čipových kartách 0,22 eura.