SME

Telekomunikačný ombudsman riešil 88 spotrebiteľských podnetov

V priebehu tretieho štvrťroka tohto roka dostal telekomunikačný ombudsman celkovo 88 podnetov. Z celkového počtu sú podľa ombudsmanky Anny Ghannamovej podnety v dvoch prípadoch opodstatnené a 17 ďalších uznala v prospech zákazníkov z iných dôvodov, vrátan

Bratislava 25. októbra (TASR) - e sociálnych.

Do kategórie neopodstatnených podnetov sa v treťom štvrťroku dostalo 69 z celkového počtu 88 zaslaných sťažností. Až 43 podnetov ešte neprešlo reklamačným konaním, preto sa nimi telekomunikačný ombudsman nemohol zaoberať. Za opodstatnené uznala ombudsmanka celkovo dva spotrebiteľské podnety. V prvom z nich bolo zaznamenané pochybenie ľudského faktora na strane Orangeu pri prepise pôvodných firemných čísel a služieb na nového zákazníka. V tomto prípade tak došlo k aktivácii vyšších užívateľských programov ako zákazník pôvodne požadoval. Po prešetrení Orange zabezpečil nápravu v prospech klienta a následne prijal opatrenia, aby obmedzil výskyt podobných prípadov v budúcnosti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V druhom prípade uznala ombudsmanka za opodstatnený podnet klienta týkajúci sa spornej výmeny časti hardvéru. Vzhľadom na to, že po výmene časti zariadenia nebolo jasné, či vznikol nárok na výmenu zariadenia za iný kus a systém nemal detailne ošetrené riešenie takéhoto prípadu, spoločnosť Orange uznala nárok zákazníka. V prospech zákazníka však telekomunikačný ombudsman uznal aj ďalších 17 podnetov, v ktorých nebolo zistené pochybenie na strane spoločnosti, napriek tomu však ombudsmanka vyšla zákazníkom v ústrety. V troch prípadoch akceptovala ombudsmanka podnety zo sociálnych dôvodov.

Kancelária telekomunikačného ombudsmana pre zákazníkov spoločnosti Orange Slovensko začala svoju činnosť 11. júna 2009. Na telekomunikačného ombudsmana ako nezávislého ochrancu spotrebiteľských práv sa môžu obrátiť zákazníci spoločnosti Orange Slovensko, ktorí nie sú spokojní s výsledkom reklamačného procesu. Telekomunikačný ombudsman má pri posudzovaní sťažností a podnetov spotrebiteľov právomoc predkladať návrhy na zlepšenia poskytovaných služieb a procesov jednotlivým úsekom spoločnosti Orange Slovensko. Do úradu ho volí Výbor pre spotrebiteľské otázky pri Predstavenstve spoločnosti Orange Slovensko, je teda zabezpečená jeho nezávislosť od výkonného manažmentu spoločnosti.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári cez zamknutú obrazovku zistia zdravotné údaje.


Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


8
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 14 959
  2. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 5 483
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 974
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 531
  5. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 4 030
  6. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 564
  7. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 3 464
  8. Plátené tašky a opakované použitie 3 226
SkryťZatvoriť reklamu