Telekomunikačný ombudsman riešil 88 spotrebiteľských podnetov

V priebehu tretieho štvrťroka tohto roka dostal telekomunikačný ombudsman celkovo 88 podnetov. Z celkového počtu sú podľa ombudsmanky Anny Ghannamovej podnety v dvoch prípadoch opodstatnené a 17 ďalších uznala v prospech zákazníkov z iných dôvodov, vrátan

Bratislava 25. októbra (TASR) - e sociálnych.

Do kategórie neopodstatnených podnetov sa v treťom štvrťroku dostalo 69 z celkového počtu 88 zaslaných sťažností. Až 43 podnetov ešte neprešlo reklamačným konaním, preto sa nimi telekomunikačný ombudsman nemohol zaoberať. Za opodstatnené uznala ombudsmanka celkovo dva spotrebiteľské podnety. V prvom z nich bolo zaznamenané pochybenie ľudského faktora na strane Orangeu pri prepise pôvodných firemných čísel a služieb na nového zákazníka. V tomto prípade tak došlo k aktivácii vyšších užívateľských programov ako zákazník pôvodne požadoval. Po prešetrení Orange zabezpečil nápravu v prospech klienta a následne prijal opatrenia, aby obmedzil výskyt podobných prípadov v budúcnosti.

V druhom prípade uznala ombudsmanka za opodstatnený podnet klienta týkajúci sa spornej výmeny časti hardvéru. Vzhľadom na to, že po výmene časti zariadenia nebolo jasné, či vznikol nárok na výmenu zariadenia za iný kus a systém nemal detailne ošetrené riešenie takéhoto prípadu, spoločnosť Orange uznala nárok zákazníka. V prospech zákazníka však telekomunikačný ombudsman uznal aj ďalších 17 podnetov, v ktorých nebolo zistené pochybenie na strane spoločnosti, napriek tomu však ombudsmanka vyšla zákazníkom v ústrety. V troch prípadoch akceptovala ombudsmanka podnety zo sociálnych dôvodov.

Kancelária telekomunikačného ombudsmana pre zákazníkov spoločnosti Orange Slovensko začala svoju činnosť 11. júna 2009. Na telekomunikačného ombudsmana ako nezávislého ochrancu spotrebiteľských práv sa môžu obrátiť zákazníci spoločnosti Orange Slovensko, ktorí nie sú spokojní s výsledkom reklamačného procesu. Telekomunikačný ombudsman má pri posudzovaní sťažností a podnetov spotrebiteľov právomoc predkladať návrhy na zlepšenia poskytovaných služieb a procesov jednotlivým úsekom spoločnosti Orange Slovensko. Do úradu ho volí Výbor pre spotrebiteľské otázky pri Predstavenstve spoločnosti Orange Slovensko, je teda zabezpečená jeho nezávislosť od výkonného manažmentu spoločnosti.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Najdrahšiu kampaň mal Kusý, čísla za plagáty však nesedia

Most-Híd minul podľa oficiálnej správy na kampaň v župných voľbách najviac, no do nákladov zarátal aj sumy na vlastnú propagáciu.

KOMENTÁRE

Stačilo by, keby sa nekradlo. Základy politického hochštaplerstva

Politici neprestanú nepoctivo zavádzať.

KOMENTÁRE

Chceme viac detí v odborných školách? Tak sa o tom bavme

Menej žiakov na osemročných gymnáziách, ale prečo?

Neprehliadnite tiež

Po prvý raz zmapovali zmysly rastlín. Už vieme ako cítia

Namiesto zmyslových orgánov využívajú proteíny. Bez niektorých sa všetko zrúti.

Fyzikálna záhada. Neutrónové hviezdy svietia aj po zrážke

Dosvit po zrážke neutrónových hviezd je čoraz jasnejší, vyvracia očakávania.

V NASA prestali pracovať. Musk musel odložiť test rakety

Američanom sa nepodarilo schváliť štátny rozpočet. Kennedyho vesmírne stredisko prestáva pracovať.

Obchod bez radov a pokladní. Otvorili prvý Amazon Go

Obchod využíva rovnaké technológie ako autonómne autá.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 10 250
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 061
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 039
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 426
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 016
  6. Kam do tepla v januári? 1 697
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 476
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 353
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 153
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 918