Telekomunikačný ombudsman riešil 88 spotrebiteľských podnetov

V priebehu tretieho štvrťroka tohto roka dostal telekomunikačný ombudsman celkovo 88 podnetov. Z celkového počtu sú podľa ombudsmanky Anny Ghannamovej podnety v dvoch prípadoch opodstatnené a 17 ďalších uznala v prospech zákazníkov z iných dôvodov, vrátan

Bratislava 25. októbra (TASR) - e sociálnych.

Do kategórie neopodstatnených podnetov sa v treťom štvrťroku dostalo 69 z celkového počtu 88 zaslaných sťažností. Až 43 podnetov ešte neprešlo reklamačným konaním, preto sa nimi telekomunikačný ombudsman nemohol zaoberať. Za opodstatnené uznala ombudsmanka celkovo dva spotrebiteľské podnety. V prvom z nich bolo zaznamenané pochybenie ľudského faktora na strane Orangeu pri prepise pôvodných firemných čísel a služieb na nového zákazníka. V tomto prípade tak došlo k aktivácii vyšších užívateľských programov ako zákazník pôvodne požadoval. Po prešetrení Orange zabezpečil nápravu v prospech klienta a následne prijal opatrenia, aby obmedzil výskyt podobných prípadov v budúcnosti.

V druhom prípade uznala ombudsmanka za opodstatnený podnet klienta týkajúci sa spornej výmeny časti hardvéru. Vzhľadom na to, že po výmene časti zariadenia nebolo jasné, či vznikol nárok na výmenu zariadenia za iný kus a systém nemal detailne ošetrené riešenie takéhoto prípadu, spoločnosť Orange uznala nárok zákazníka. V prospech zákazníka však telekomunikačný ombudsman uznal aj ďalších 17 podnetov, v ktorých nebolo zistené pochybenie na strane spoločnosti, napriek tomu však ombudsmanka vyšla zákazníkom v ústrety. V troch prípadoch akceptovala ombudsmanka podnety zo sociálnych dôvodov.

Kancelária telekomunikačného ombudsmana pre zákazníkov spoločnosti Orange Slovensko začala svoju činnosť 11. júna 2009. Na telekomunikačného ombudsmana ako nezávislého ochrancu spotrebiteľských práv sa môžu obrátiť zákazníci spoločnosti Orange Slovensko, ktorí nie sú spokojní s výsledkom reklamačného procesu. Telekomunikačný ombudsman má pri posudzovaní sťažností a podnetov spotrebiteľov právomoc predkladať návrhy na zlepšenia poskytovaných služieb a procesov jednotlivým úsekom spoločnosti Orange Slovensko. Do úradu ho volí Výbor pre spotrebiteľské otázky pri Predstavenstve spoločnosti Orange Slovensko, je teda zabezpečená jeho nezávislosť od výkonného manažmentu spoločnosti.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Prečo by sa mali Slováci začať báť Čechov

Slovensko bude musieť vynaložiť viac úsilia a vynaliezavosti, aby ho Brusel v zhluku „podivných“ demokracií na východ od Nemecka rozpoznal

EKONOMIKA

Hranica s Ukrajinou sa môže otvoriť, clo zrušiť a roaming tiež

V najbližších rokoch by sa Ukrajina či Moldavsko mohli dostať do Schengenu.

KOŠICE KORZÁR

Spoluhráči mu neverili. Rusnák v USA pri oslave napodobnil McGregora

Futbalista má za sebou prelomový rok.

Neprehliadnite tiež

Aká je kvalita vzduchu vo vašom meste? Skontrolujete si ju online

Kvalitu ovzdušia môžete sledovať po hodinách.

Vyskúšali sme Vernee Mix 2, lacný smartfón s obrovským displejom

Extrémne tenké rámčeky, veľký displej a rýchle reakcie. Čínsky smartfón chce zahanbiť veľké značky.

OBJEKTÍV

Hľadali príšeru. Namiesto nej našli v jazere staroveký hrad

Tritisícročný hrad zrejme patril do kráľovstva Urartu v okolí jazera Van.

Z kávovej usadeniny vyrobia palivo

Oleje z usadenín môžu poslúžiť pre odľahčenie fosílnych palív.

Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  1. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  2. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  7. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  8. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  9. Modern luxury next to the Blue Church
  10. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 6 780
  2. Moskva alebo Petrohrad? 5 867
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 258
  4. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 2 610
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 298
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 170
  7. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 2 035
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 330
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 289
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 200