Telekomunikačný ombudsman riešil 88 spotrebiteľských podnetov

V priebehu tretieho štvrťroka tohto roka dostal telekomunikačný ombudsman celkovo 88 podnetov. Z celkového počtu sú podľa ombudsmanky Anny Ghannamovej podnety v dvoch prípadoch opodstatnené a 17 ďalších uznala v prospech zákazníkov z iných dôvodov, vrátan

Bratislava 25. októbra (TASR) - e sociálnych.

Do kategórie neopodstatnených podnetov sa v treťom štvrťroku dostalo 69 z celkového počtu 88 zaslaných sťažností. Až 43 podnetov ešte neprešlo reklamačným konaním, preto sa nimi telekomunikačný ombudsman nemohol zaoberať. Za opodstatnené uznala ombudsmanka celkovo dva spotrebiteľské podnety. V prvom z nich bolo zaznamenané pochybenie ľudského faktora na strane Orangeu pri prepise pôvodných firemných čísel a služieb na nového zákazníka. V tomto prípade tak došlo k aktivácii vyšších užívateľských programov ako zákazník pôvodne požadoval. Po prešetrení Orange zabezpečil nápravu v prospech klienta a následne prijal opatrenia, aby obmedzil výskyt podobných prípadov v budúcnosti.

V druhom prípade uznala ombudsmanka za opodstatnený podnet klienta týkajúci sa spornej výmeny časti hardvéru. Vzhľadom na to, že po výmene časti zariadenia nebolo jasné, či vznikol nárok na výmenu zariadenia za iný kus a systém nemal detailne ošetrené riešenie takéhoto prípadu, spoločnosť Orange uznala nárok zákazníka. V prospech zákazníka však telekomunikačný ombudsman uznal aj ďalších 17 podnetov, v ktorých nebolo zistené pochybenie na strane spoločnosti, napriek tomu však ombudsmanka vyšla zákazníkom v ústrety. V troch prípadoch akceptovala ombudsmanka podnety zo sociálnych dôvodov.

Kancelária telekomunikačného ombudsmana pre zákazníkov spoločnosti Orange Slovensko začala svoju činnosť 11. júna 2009. Na telekomunikačného ombudsmana ako nezávislého ochrancu spotrebiteľských práv sa môžu obrátiť zákazníci spoločnosti Orange Slovensko, ktorí nie sú spokojní s výsledkom reklamačného procesu. Telekomunikačný ombudsman má pri posudzovaní sťažností a podnetov spotrebiteľov právomoc predkladať návrhy na zlepšenia poskytovaných služieb a procesov jednotlivým úsekom spoločnosti Orange Slovensko. Do úradu ho volí Výbor pre spotrebiteľské otázky pri Predstavenstve spoločnosti Orange Slovensko, je teda zabezpečená jeho nezávislosť od výkonného manažmentu spoločnosti.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Reportér Týždňa: Videl som, ako Fico Danka prekvapil a rozčúlil

Magušin sa s Dankom rozprával počas Ficovej tlačovky.

KOMENTÁRE

Fico s Bugárom verzus Danko. Ako čítať vývoj krízy

Premiér odvolal Plavčana a Danko sa cíti urazený.

Neprehliadnite tiež

Majú schopnosť superhrdinov. Prečo sú niektoré zvieratá priesvitné?

Krehké zvieratá roztrhne aj jemné rozvírenie vody.

ANKETA SO SLOVENSKÝMI VEDCAMI

Minister s istou dávkou sebareflexie by odstúpil aj sám (anketa s vedcami)

Slovenskí vedci reagujú na návrh odvolania ministra školstva Petra Plavčana.

Včelia materská kašička môže ukrývať spôsob, ako rýchlejšie hojiť rany

Výskum môže predstavovať ďalší dôvod, prečo chrániť včely.

ANKETA S REKTORMI

Školstvo potrebuje zmeny, škrípe podpora vedy (ako reagujú rektori univerzít)

Rezort školstva by sa podľa rektorov univerzít konečne mal stať prioritou.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  2. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  3. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Už aj seniori presadajú do SUV
  2. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  3. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  4. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  5. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  6. Stavebný úrad neoprávnene predĺžil americkej ambasáde lehotu
  7. Grantová výzva na vykonávanie činností centier Europe Direct
  8. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  10. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 22 187
  2. Ako sme jazdili v socializme 2 311
  3. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 373
  4. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 244
  5. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 942
  6. Zo stredomorskej stravy sa nepriberá 848
  7. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 803
  8. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 770
  9. Túžite po práci z pláže? 7 rád, ako sa stať digitálnym nomádom 680
  10. Prísne kontroly a veľa tepla. Takto sa vyrába mlieko 672