
Mód, za ktorým stojí človek s prezývkou IceFrog totiž vytvoril jednu z najlepších nadstavieb pre W3. Jednoduché pravidlá sa tu miešajú s neskutočne chytľavou hrateľnosťou. V podstate tu máme spojenie stratégie s RPG prvkami. Každý z hráčov sa totiž okrem svojej armády musí starať aj o svojho hrdinu, ktorý v priebehu hrania získava skúsenosti, leveluje, zlepšuje sa. Zábava pre tucet hráčov, ktorá len tak neomrzí.
Po dlhom čakaní sa spoločnosť Valve rozhodla priniesť pokračovania nazvané jednoducho DotA 2, ktoré pobeží na Source engine. Šéf projektu DotA 2, Erik Johnson, potvrdil, že zmenou prejde len samotný prechod na nový engine, integruje sa voice chat, pribudnú AI boti, ktorí budú zastupovať odhlásených hráčov. Herné princípy a prvky zostanú do posledného zachované, na tých sa nič meniť nebude. IceFrog je podľa Johnsona jedným z najtalentovanejších herných dizajnérov. Nech spravil akékoľvek rozhodnutie a mód DotA upravil či inovoval, vždy išlo o výborné a logické rozhodnutie.
Vďaka Steamu pribudnú do hry rôzne odmeny, príbehová kampaň však bude absentovať, čo je pomerne logické pri multiplayerovom móde. Valve ohlásilo vydanie DotA 2 pre PC a Mac niekedy na rok 2011.
Zdroj: Shacknews