
Dôvod je prozaický a musíme sa postaviť na stranu herného giganta. Hráči používajúci kódy, cheaty alebo trainery vytvorené tretími stranami sú v multiplayeri samozrejme zakázané. Blizzard vďaka vlastnému systému Battle.net môže kontrolovať nedovolené činnosti a zbierať rôzne informácie.
Postihnutí hráči sa bránili tým, že priamo v MP zápasoch tento nepovolený doping nepoužívali, no Blizzard sa ohradil jednoduchým konštatovaním: skúsenosti a nadobudnuté schopnosti z hry proti umelej inteligencie (príbehová kampaň a skirmish mapy) sa prenáša aj do multiplayeru spoločne s achievmentmi, herným skóre alebo prestížou. Blizzard sa rozhodol, že neustúpi ani o krok a všetkých podvodníkov bude tvrdo trestať.
My musíme len zatlieskať a známy vývojársky tím pochváliť za odvahu a otvorený prístup, ktorý je nám rozhodne sympatický. Podvádzať sa totiž nemá. Už len z morálneho hľadiska, aby ste nekazili zábavu aj iným, nie len kvôli vlastnému a zbytočnému obohateniu sa.
Zdroj: Shacknews