BRATISLAVA 14. októbra (SITA) -
Ako na tlačovej besede informoval programový riaditeľ rádia Rastislav Dutka, cieľovou skupinou služby budú mladí ľudia vo veku 14 - 29 rokov. Služba sa sústredí okrem hlasových služieb aj na dátové prenosy, pričom za zvýhodnené tarify bude ponúkať pripojenia na stránky sociálnych médií ako je Facebook a Pokec.
Nová značka mobilného telefonovania bude zatiaľ dostupná ako predplatená služba, koncom októbra by mala byť aj ako paušál. Hovory budú spoplatňované sekundovou tarifikáciou po prvej minúte hovoru, ceny hovorov a sms sú jednotné pre všetky národné siete v SR. Pri dátových balíkoch je objem sťahovaných dát limitovaný na 100 MB týždenne, pri rýchlosti 512 kbit/s sťahovania a 128 kbit/s odosielania. Po prekročení limitu sa rýchlosť oboma smermi zníži na 128 kbit/s. Kredit bude možné dobíjať cez internet, v sieti bankomatov, predajni spoločnosti Orange, POS terminálov u vybraných partnerov a cez stieracie FunFón karty.
Mobilné služby ponúkajú na Slovensku O2 pod značkami Tesco mobile, Swanmobile a Nay mobile. V stredu sa k nim pripojil Slovak Telekom, ktorý má spoločný projekt Mphone s reťazcom veľkoobchodných centier Metro.
Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina France Telecom prostredníctvom Atlas Services Belgicko. Koncom decembra minulého roka mal operátor 2,891 mil. aktívnych zákazníkov mobilnej siete, ktorej signálom pokrýva 99,6 % populácie a vyše 90 % územia SR a ďalších viac ako 37,5 tis. zákazníkov pevnej optickej siete. Výnosy Orange Slovensko dosiahli vlani 812,7 mil. eur.