Los Angeles 28. mája (TASR) - Lara Croft, populárna hrdinka počítačovej hry Tomb Raider a rovnomenného filmu, je prvou virtuálnou celebritou, ktorú zastupuje veľká hollywoodska agentúra.
Autori úspešnej hry, firmy Core Design a Eidos Interactive, podpísali zmluvu s Creative Artists Agency (CAA), ktorá sa stará o také hollywoodske hviezdy ako Robin Williams alebo Jennifer Anistonová, oznámila rozhlasová stanica BBC.
Cieľom tohto kroku je obohatiť život archeologičky, ktorá vie dobre narábať aj so zbraňami. Paleta plánovaných aktivít siaha od fitnesových programov pre dievčatá po oblečenie do prírody.
Okrem toho sa uvažuje o produkcii vlastného televízneho seriálu. Prvou veľkou úlohou CAA bude podpora predaja novej hry s názvom Tomb Raider: Anjel temnoty, ktorá sa dostane na trh na jeseň.
Z doterajších šiestich hier zo série Tomb Raider sa predalo na celom svete asi 28 miliónov kusov v hodnote 700 miliónov dolárov. Hraný film s Angelinou Jolie v hlavnej úlohe zarobil doteraz 300 miliónov dolárov. Pokračovanie sa začne nakrúcať na budúci rok, CAA však zostane pri propagácii počítačových hier.