gy, ktorý spoločnosť realizovala v 80 krajinách sveta.
Mobilné počítače, mobilná dostupnosť internetu a zábavy spolu so štandardným výkonom pre DVD, obrázky, a rôzny digitálny obsah sú hlavné faktory, ktoré podporujú rast IT trhu v Európe. Okrem toho nové výrobky ako elektronické čítačky či mobilné internetové zariadenia sa tiež podieľajú na raste trendu, ktorý smeruje k mobilite.
Dopyt po produktoch, ktorý by sa dal zaradiť do kategórie "domáci networking", je rovnako na vzostupe. V prvých šiestich mesiacoch tohto roka kategórie ako napríklad tlačiarne so sieťovým pripojením, bezdrôtové routery vo vyššej verzii pre vyššiu rýchlosť prenosu dát, zariadenia pre p-LAN siete, pevné disky zabudované do siete a NAS systémy prispeli k rastúcim tržbám, či už z hľadiska počtu predaných kusov, alebo celkových výnosov.
V súčasnosti sa tak dopyt čoraz viac koncentruje na inovatívne produktové kategórie. V najbližších rokoch sa preto pravdepodobne vyvinie heterogénna štruktúra trhu, podmienená individuálnou schopnosťou technického vybavenia a osobným zameraním sa na konkrétne použitie. Pre výrobcov a maloobchodníkov je šírka a hĺba produktového sortimentu čoraz dôležitejším aspektom v snahe ponúknuť zákazníkom väčší výber.