Na druhom mieste je s 1,7 milióna fanúšikov NFL v americkom futbale, na treťom figuruje bejzbalová MLB, ktorej chýba 30-tisíc priaznivcov k polovici zisku NBA. "Prekonanie hranice dvoch miliónov na Twitteri je dôkazom, že naša súťaž má na celom svete obrovské množstvo vášnivých priaznivcov, ktorí držia palce obľúbeným tímom a hráčom," reagovala na úspech marketingová viceprezidentka NBA Melissa Rosenthalová-Brennerová.
Keby sa spočítali jednotlivé skupiny 30 klubov a 165 hráčov NBA na Twitteri, výsledné číslo by bolo viac ako 23 miliónov návštevníkov. Rekordný počet pripojení - 3085 za sekundu - zaznamenala NBA na Twitteri počas siedmeho stretnutia tohtoročného finále play-off medzi Los Angeles Lakers a Boston Celtics. NBA sa nachádza na popredných priečkach záujmu aj na Facebooku a YouTube.