Podnikatelia by mali venovať pozornosť sociálnym sieťam

Prudký rozvoj sociálnych médií znamená pre podnikateľov v turizme príležitosti, ale aj hrozby.

BRATISLAVA 30. júna (SITA) - Uvádza sa to v správe spoločnosti Deloitte s názvom Hospitality 2015 zameranej na trendy v cestovnom ruchu. Ako uviedol partner pre poradenstvo, turistiku, pohostinstvo a voľný čas spoločnosti Deloitte vo Veľkej Británii Robert Bryant, transparentnosť sociálnych médií zvýrazní všetky nezrovnalosti vo výsledkoch značky a poskytne rýchly a prínosný komunikačný kanál medzi značkou a spotrebiteľom. "Najúspešnejšie značky budú tie, ktoré sociálne médiá prijmú a naučia sa ich využívať, a nie tie, ktoré ich budú podceňovať alebo proti ich vplyvu bojovať," upozornil Bryant.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ak chcú byť spoločnosti v roku 2015 úspešné, musia podľa Deloitte investovať do technológií. "Zápas o zabezpečovanie rezervácií pomocou vlastných internetových stránok bude pokračovať, ale všetci hlavní prevádzkovatelia budú vytvárať aj aplikácie a stránky pre mobilné prístroje, aby uspokojili požiadavky spotrebiteľov," konštatuje správa Deloitte.

Kľúčovými trhmi v oblasti cestovného ruchu bude aj naďalej Čína a India. Podľa štúdie tieto krajiny do roku 2015 dosiahnu väčší absolútny medziročný rast v cestovnom ruchu ako Veľká Británia, Francúzsko alebo Japonsko. Stredné triedy v Číne a Indii tiež spôsobia reťazovú zmenu, ktorá sa prejaví v ďalekej budúcnosti, nakoľko ich záujem o cestovanie sa vyvíja od domácej cez regionálnu až po medzinárodnú turistiku. Podľa prognóz by samotná India mala mať do roku 2020 päťdesiat miliónov turistov smerujúcich do zahraničia.

Ďalším faktorom, na ktorý podnikatelia v oblasti turizmu majú brať zreteľ, je pôsobenie silných populačných ročníkov v USA. Ako uviedol viceprezident a vedúci pre sektor turistiky, pohostinstva a voľného času spoločnosti Deloitte USA Adam Weissenberg, kľúčom na získanie ich záujmu je podpora ich „filozofie večne mladého“ životného štýlu a túžby po zážitkovej turistike.

Podľa správy spoločnosti Deloitte bude kľúčom k tomu, aby odvetvie prežilo nepredvídateľné otrasy a minimalizovalo ich dopady, vytvorenie vhodných odpovedí, protokolov a programov krízového riadenia. Prevádzkovatelia tiež musia využiť nové príležitosti, ktoré sa v kritických časoch môžu objaviť. Posledné roky podľa Deloitte ukázali, že krízové situácie na trhu nie je možné riešiť iba znižovaním cien a poskytovaním zliav..


Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Módne trendy 2018


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Bývalí šéfovia i rodinní príslušníci. Kto sú policajní pridelenci?

Marian Slobodník by ako šéf polície podľa premiéra Pellegriniho vzbudzoval pochybnosti. Obával sa prepojení na Bašternáka.

SVET

Scenár ako na Kryme? Putin chce referendum na Donbase

Trump sa má rozhodnúť, čo si myslí o referende na Ukrajine.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Nábor agentov aj získavanie informácii. To sú Noční vlci

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

Neprehliadnite tiež

Čo robiť, aby sa vám v lete neprehrieval telefón

Nedávajte telefón do mrazničky.

Podcast Klik

Klik: Prečo sa ľudia nechávajú očipovať

Prehľad technologických správ týždňa.

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Create your own map in a new museum
  2. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. S dobrým pivom leto chutí
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 30 026
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 115
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 435
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 074
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 760
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 854
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 766
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 436
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 235
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 823