Podnikatelia by mali venovať pozornosť sociálnym sieťam

Prudký rozvoj sociálnych médií znamená pre podnikateľov v turizme príležitosti, ale aj hrozby.

BRATISLAVA 30. júna (SITA) - Uvádza sa to v správe spoločnosti Deloitte s názvom Hospitality 2015 zameranej na trendy v cestovnom ruchu. Ako uviedol partner pre poradenstvo, turistiku, pohostinstvo a voľný čas spoločnosti Deloitte vo Veľkej Británii Robert Bryant, transparentnosť sociálnych médií zvýrazní všetky nezrovnalosti vo výsledkoch značky a poskytne rýchly a prínosný komunikačný kanál medzi značkou a spotrebiteľom. "Najúspešnejšie značky budú tie, ktoré sociálne médiá prijmú a naučia sa ich využívať, a nie tie, ktoré ich budú podceňovať alebo proti ich vplyvu bojovať," upozornil Bryant.

Ak chcú byť spoločnosti v roku 2015 úspešné, musia podľa Deloitte investovať do technológií. "Zápas o zabezpečovanie rezervácií pomocou vlastných internetových stránok bude pokračovať, ale všetci hlavní prevádzkovatelia budú vytvárať aj aplikácie a stránky pre mobilné prístroje, aby uspokojili požiadavky spotrebiteľov," konštatuje správa Deloitte.

Kľúčovými trhmi v oblasti cestovného ruchu bude aj naďalej Čína a India. Podľa štúdie tieto krajiny do roku 2015 dosiahnu väčší absolútny medziročný rast v cestovnom ruchu ako Veľká Británia, Francúzsko alebo Japonsko. Stredné triedy v Číne a Indii tiež spôsobia reťazovú zmenu, ktorá sa prejaví v ďalekej budúcnosti, nakoľko ich záujem o cestovanie sa vyvíja od domácej cez regionálnu až po medzinárodnú turistiku. Podľa prognóz by samotná India mala mať do roku 2020 päťdesiat miliónov turistov smerujúcich do zahraničia.

Ďalším faktorom, na ktorý podnikatelia v oblasti turizmu majú brať zreteľ, je pôsobenie silných populačných ročníkov v USA. Ako uviedol viceprezident a vedúci pre sektor turistiky, pohostinstva a voľného času spoločnosti Deloitte USA Adam Weissenberg, kľúčom na získanie ich záujmu je podpora ich „filozofie večne mladého“ životného štýlu a túžby po zážitkovej turistike.

Podľa správy spoločnosti Deloitte bude kľúčom k tomu, aby odvetvie prežilo nepredvídateľné otrasy a minimalizovalo ich dopady, vytvorenie vhodných odpovedí, protokolov a programov krízového riadenia. Prevádzkovatelia tiež musia využiť nové príležitosti, ktoré sa v kritických časoch môžu objaviť. Posledné roky podľa Deloitte ukázali, že krízové situácie na trhu nie je možné riešiť iba znižovaním cien a poskytovaním zliav..


Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Máme plán B, chváli sa Erdogan. Európu už nepotrebuje

Turecko potrebuje Európu viac ako Európa Turecko.

KOMENTÁRE

S Tureckom sa dá iba bartrovať, nie kádrovať

Únia by nemala teraz zmeniť zvyk a povedať Ankare, že ju nikdy neľúbila.

KULTÚRA

Orhan Pamuk: Nie sme radi otrokmi autoritatívnych režimov

Exkluzívny rozhovor s nositeľom Nobelovej ceny.

Neprehliadnite tiež

Vedci po rokoch pochopili, ako je možné, že včely vedia lietať

Dlho sa zdalo, že krídla včiel sú príliš malé na to, aby ich dokázali zdvihnúť.

Parazit pomáha rastlinám varovať susedov pred útokom iných škodcov

Kukučina sa dokáže napojiť na viacero hostiteľských rastlín súčasne.

Pískajúce gélové guľôčky by mohli zrýchliť mäkké roboty

Hydrogél nájdete vo vázach, plienkach aj v robotoch.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  2. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  3. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  4. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  5. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  8. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  9. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  10. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  1. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  2. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  3. Pred 25 rokmi musela byť jazdenka zo západu
  4. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  5. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  6. Cíťte sa v priestore príjemne
  7. Ktorý odšťavovač má najvyššiu výťažnosť?
  8. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  9. Ako si vybrať wc a umývadlo?
  10. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty 9 429
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 510
  3. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 4 492
  4. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 4 228
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 807
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 3 602
  7. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 2 903
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 2 848
  9. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 1 943
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl? 740