Podnikatelia by mali venovať pozornosť sociálnym sieťam

Prudký rozvoj sociálnych médií znamená pre podnikateľov v turizme príležitosti, ale aj hrozby.

BRATISLAVA 30. júna (SITA) - Uvádza sa to v správe spoločnosti Deloitte s názvom Hospitality 2015 zameranej na trendy v cestovnom ruchu. Ako uviedol partner pre poradenstvo, turistiku, pohostinstvo a voľný čas spoločnosti Deloitte vo Veľkej Británii Robert Bryant, transparentnosť sociálnych médií zvýrazní všetky nezrovnalosti vo výsledkoch značky a poskytne rýchly a prínosný komunikačný kanál medzi značkou a spotrebiteľom. "Najúspešnejšie značky budú tie, ktoré sociálne médiá prijmú a naučia sa ich využívať, a nie tie, ktoré ich budú podceňovať alebo proti ich vplyvu bojovať," upozornil Bryant.

Ak chcú byť spoločnosti v roku 2015 úspešné, musia podľa Deloitte investovať do technológií. "Zápas o zabezpečovanie rezervácií pomocou vlastných internetových stránok bude pokračovať, ale všetci hlavní prevádzkovatelia budú vytvárať aj aplikácie a stránky pre mobilné prístroje, aby uspokojili požiadavky spotrebiteľov," konštatuje správa Deloitte.

Kľúčovými trhmi v oblasti cestovného ruchu bude aj naďalej Čína a India. Podľa štúdie tieto krajiny do roku 2015 dosiahnu väčší absolútny medziročný rast v cestovnom ruchu ako Veľká Británia, Francúzsko alebo Japonsko. Stredné triedy v Číne a Indii tiež spôsobia reťazovú zmenu, ktorá sa prejaví v ďalekej budúcnosti, nakoľko ich záujem o cestovanie sa vyvíja od domácej cez regionálnu až po medzinárodnú turistiku. Podľa prognóz by samotná India mala mať do roku 2020 päťdesiat miliónov turistov smerujúcich do zahraničia.

Ďalším faktorom, na ktorý podnikatelia v oblasti turizmu majú brať zreteľ, je pôsobenie silných populačných ročníkov v USA. Ako uviedol viceprezident a vedúci pre sektor turistiky, pohostinstva a voľného času spoločnosti Deloitte USA Adam Weissenberg, kľúčom na získanie ich záujmu je podpora ich „filozofie večne mladého“ životného štýlu a túžby po zážitkovej turistike.

Podľa správy spoločnosti Deloitte bude kľúčom k tomu, aby odvetvie prežilo nepredvídateľné otrasy a minimalizovalo ich dopady, vytvorenie vhodných odpovedí, protokolov a programov krízového riadenia. Prevádzkovatelia tiež musia využiť nové príležitosti, ktoré sa v kritických časoch môžu objaviť. Posledné roky podľa Deloitte ukázali, že krízové situácie na trhu nie je možné riešiť iba znižovaním cien a poskytovaním zliav..


Najčítanejšie na SME Tech


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  3. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  7. Rastie nám pokrivená generácia?
  8. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  1. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  2. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  3. Detské zúbky sú veda
  4. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  5. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  6. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  7. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  8. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  9. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  10. Rastie nám pokrivená generácia?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 8 952
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 315
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 694
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 173
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 332
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 260
  7. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 009
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 005
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 839
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 728