Ceny internetovej reklamy klesli až o 30%

Londýn 23. mája (TASR) - Svetové ceny internetovej reklamy za posledných 12 mesiacov klesli približne o 30%, vyplýva zo štúdie spoločnosti Jupiter MMXI.

Ako sa na jej výsledky odvoláva agentúra Reuters, objednávatelia reklamy v júni 2000 platili priemerne 30 EUR za 1 000-stranovú reklamu, dnes platia 20 EUR.

Príčinou tohto prudkého poklesu cien je veľká ponuka priestoru na množstvách internetových stránok a predajných sietí, ktorá však podstatne presahuje dopyt po reklame na sieti. Prebytok nepredaného reklamného priestoru má hodnotu 60 až 70 miliónov EUR mesačne a väčšina európskych vydavateľstiev má viac než 60% nepredaného priestoru na reklamu.

Štúdia navyše zistila, že 25% tradičných objednávateľov považuje elektronické médium za príliš drahé a požadujú skutočnú hodnotu. Objednávatelia za svoje peniaze dostávajú viac, avšak ich dominantná pozícia na trhu im umožňuje zmeniť pravidlá: očakávajú dohody podľa výsledkov, či už platia podľa počtu "klikov", členov alebo nákupov.

(1 EUR = 43,249 SKK)

* 1 sov

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

O župu, ktorá sa rozprestiera od Moravy po Maďarsko, má záujem len šesť kandidátov

Trnavskému kraju robia dobré meno kúpele, víno, ale aj golfové ihriská.

SVET

Svätá vojna v českej politike. Ako Okamura bojuje o voličov

Má japonský pôvod, tak predsa nemôže byť rasista.

Neprehliadnite tiež

ROZHOVOR

Výskumník: Chyba je zapečená priamo v preukazoch

Aktualizácia sa dá použiť, no väčšinou ide o fyzické zariadenia a musia sa vymeniť, hovorí pre SME PETR ŠVENDA, ktorý sa podieľal na odhalení slabiny v ochrane e-občianskych.

Ohovárajú a priatelia sa. Delfíny majú kultúru podobnú tej ľudskej

Naše technológie a obrovské mestá však nikdy nenapodobnia.

Rusko chystá KryptoRubeľ, elektronickú štátnu menu

Za projektom stojí centrálna banka Ruska.

Chcú nájsť Deviatu planétu, zatiaľ majú päť nepriamych dôkazov

Niekoľko zvláštnych vlastností slnečnej sústavy najlepšie vysvetlí neznáma planéta.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  6. Splnený sen
  7. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  8. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  9. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  10. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  1. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  2. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  3. Vysoká hra o súdne trovy
  4. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  5. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  6. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  7. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  8. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  9. Ako na refinancovanie hypotéky
  10. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 12 369
  2. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 12 238
  3. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 4 134
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 914
  5. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 949
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 502
  7. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 1 848
  8. Splnený sen 1 816
  9. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 576
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 306