SME

Investície do reklamy na internete rastú. SDĽ míňa najviac

Investície zadávateľov do marketingovej komunikácie na internete vzrástli v máji medzimesačne o 9 percent. Najrýchlejšie narástol segment politickej reklamy.

BRATISLAVA. Investície zadávateľov do marketingovej komunikácie na internete vzrástli v máji medzimesačne o 9 percent. Uvádza sa to v monitoringu reklamných výdavkov na slovenskom internete Admosphere spoločnosti Mediaresearch Slovakia.

V máji zadávatelia investovali na internete takmer 1,425 mil. eur, čo je oproti aprílu nárast o 116,546 tis. eur. Najviac reklamy zadali inzerenti z oblasti cestovného ruchu. Najrýchlejšie narástol segment politickej reklamy, v rámci politických subjektov do reklamy na internete najviac investovala SDĽ.

Blížiaca sa dovolenková sezóna a s ňou spojené aktivity reklamných zadávateľov sa premietli aj do reklamných investícií. Medzi produktovými segmentmi jednoznačne dominuje sféra "cestovné agentúry, kancelárie a iné rezervačné a súvisiace činnosti“, na ktorú pripadlo približne 10 % všetkých investícií do reklamy na internete za mesiac máj.

Do prvej trojky sa dostali e-shopy so širokospektrálnou ponukou, ktoré projekt Admosphere uvádza pod produktovou kategóriou "široký sortiment“. V rámci investícií do kampaní e-shopov zohral dôležitú úlohu vstup projektu klikshop.sk na slovenský trh a jeho úvodná pomerne robustná investícia do marketingovej komunikácie na internete.

Vrcholiaca kampaň pred parlamentnými voľbami na Slovensku v máji naplno zasiahla už aj slovenský internet. Politické strany a kandidáti politických strán investovali do reklamy na internete v súčte 31 288 eur. Suverénne najaktívnejšia bola mimoparlamentná SDĽ, na ktorú pripadá 20.296 eur, čo je viac ako 64 percent zo všetkých prostriedkov investovaných do politickej reklamy na internete.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračná fotografia.

Vaše telo sa ochladzuje, nie zohrieva - a vy to necítite.


a 1 ďalší
Ilustračné foto.

Nález baktérie vedci označili za mimoriadne vzácny objav.


TASR

Týždenný podcast o novinkách z vedy.


a 3 ďalší
Ľudia nakupujú ovocie na trhu v Moskve 3. novembra 2023. Regály v moskovských supermarketoch sú plné ovocia, zeleniny, syrov a mäsa, ale mnohí kupujúci sa na ich výber pozerajú s hrôzou, pretože inflácia zvyšuje ich cenu.

Letné horúčavy znižujú zásoby potravín.


SkryťZatvoriť reklamu