
Po dlhoročnom vývoji, počas ktorého montrealské štúdio celú hru dokonca raz i zahodilo do koša a začalo úplne odznovu, získava hra vavríny. Ďalší diel, ktorý nebol oficiálne predstavený, však už nebude vznikať v Montreale, ale sa oň postará UbiSoft Toronto, ktoré vedie hráčom známa Jade Raymond (bola producentkou napríklad Assassin’s Creed).
Ďalšie herné štúdio v Kanade, ktoré bolo založené minulé leto, zatiaľ len zbiera skúsenosti a otestovať svoje schopnosti by malo na menších hrách pre Nintendo DS a iné prenosné platformy. UbiSoft Toronto plánuje počas desiatich rokoch vytvoriť celkovo 800 pracovných miest. Celý UbiSoft toto založenie stálo 260 miliónov dolárov a očakáva sa, že práve nový Splinter Cell bude ich prvým veľkým AAA projektom. Na výpomoc si zavolali producenta Splinter Cell: Conviction, Alexandre Parizeau, spolupracovať budú i s montrealskou pobočkou.