V apríli minul na reklamu na internete najviac Orange

Na slovenskom internete nakúpili zadávatelia za apríl reklamu v objeme viac ako 1,3 milióna eur. Najviac Orange, takmer za 50 tisíc eur.

BRATISLAVA. Na slovenskom internete nakúpili zadávatelia za apríl reklamu v objeme viac ako 1,3 mil. eur. Najviac Orange, takmer za 50 tis. eur. Nasledujú Student Agency, Hyundai Motor Czech, Continental Matador Rubber a prvú päťku uzatvára Cígler Software.

Vyplýva to z reportov nezávislého monitoringu reklamy Admosphere obsahujúceho dáta zo 71 serverov, 671 zadávateľov a 737 značiek rozdelených do 324 produktových segmentov, ktorý zverejnila spoločnosť Mediaresearch Slovakia. Monitoring pritom predstavuje hrubé ceny na základe dostupných cenníkov jednotlivých internetových médií.

Článok pokračuje pod video reklamou

V rámci produktových segmentov smerovalo najviac reklamných prostriedkov do komunikácie spojenej so softwarovými produktmi - aplikačnými a systémovými produktmi a operačnými systémami. Na druhom mieste sa ocitli pneumatiky a za nimi cestovné agentúry, kancelárie a iné rezervačné a súvisiace činnosti, mini a malé automobily a nahrané DVD disky a ostatné záznamové médiá.

Jednotlivé produktové segmenty sa pomerne výrazne líšia konkrétnym počtom zadávateľov v danom segmente. V rámci 16 vybratých produktových segmentov bola najvýraznejšia vnútorná konkurencia v segmente "šport, odevy", kde boli zachytené reklamné aktivity od 24 konkrétnych zadávateľov.

Najpoužívanejšou a najviac nakupovanou reklamnou kreatívou bol pritom banner s rozmermi 300x300 pixelov. Práve tento formát absorboval viac ako 330 tis. eur, čo je približne jedna štvrtina všetkých reklamných výdavkov na internete počas monitorovaného obdobia.

Spoločnosti Mediaresearch Slovakia, s.r.o. a jej materská spoločnosť Mediaresearch, a.s. ponúkajú široké portfólio služieb v oblasti realizácie marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýz dát, marketingového poradenstva a vývoja software. V spolupráci s poľskou spoločnosťou Gemius poskytujú meranie návštevnosti internetových stránok a meranie efektívnosti internetových kampaní, monitoring internetovej reklamy a realizujú výskum návštevnosti a sociodemografie internetu AIMmonitor (SR) a NetMonitor (ČR).

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Internet


Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Ondreja Podstupku

Ako vyhrať hádku s ľuďmi, ktorí neveria vo vedu

Prečo je GPS satelit a bábovka od babičky tá istá vec.

Neprehliadnite tiež

PODCAST ZOOM

Zoom: Fyzik chce vytvoriť stroj času, má dobrý nápad

Hranice vedy sa stretávajú so sci-fi.

PODCAST ZOOM

Zoom: Čo robiť, aby mali lekári lepšie výsledky

Empatickí lekári pomáhajú pacientom.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  4. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  1. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  2. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  8. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  9. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  10. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 23 221
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 17 347
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 16 165
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 11 962
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 8 820
  6. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 4 197
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 4 072
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 3 260
  9. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 2 439
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 2 051