SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

V apríli minul na reklamu na internete najviac Orange

Na slovenskom internete nakúpili zadávatelia za apríl reklamu v objeme viac ako 1,3 milióna eur. Najviac Orange, takmer za 50 tisíc eur.

BRATISLAVA. Na slovenskom internete nakúpili zadávatelia za apríl reklamu v objeme viac ako 1,3 mil. eur. Najviac Orange, takmer za 50 tis. eur. Nasledujú Student Agency, Hyundai Motor Czech, Continental Matador Rubber a prvú päťku uzatvára Cígler Software.

Vyplýva to z reportov nezávislého monitoringu reklamy Admosphere obsahujúceho dáta zo 71 serverov, 671 zadávateľov a 737 značiek rozdelených do 324 produktových segmentov, ktorý zverejnila spoločnosť Mediaresearch Slovakia. Monitoring pritom predstavuje hrubé ceny na základe dostupných cenníkov jednotlivých internetových médií.

Skryť Vypnúť reklamu

V rámci produktových segmentov smerovalo najviac reklamných prostriedkov do komunikácie spojenej so softwarovými produktmi - aplikačnými a systémovými produktmi a operačnými systémami. Na druhom mieste sa ocitli pneumatiky a za nimi cestovné agentúry, kancelárie a iné rezervačné a súvisiace činnosti, mini a malé automobily a nahrané DVD disky a ostatné záznamové médiá.

Jednotlivé produktové segmenty sa pomerne výrazne líšia konkrétnym počtom zadávateľov v danom segmente. V rámci 16 vybratých produktových segmentov bola najvýraznejšia vnútorná konkurencia v segmente "šport, odevy", kde boli zachytené reklamné aktivity od 24 konkrétnych zadávateľov.

Najpoužívanejšou a najviac nakupovanou reklamnou kreatívou bol pritom banner s rozmermi 300x300 pixelov. Práve tento formát absorboval viac ako 330 tis. eur, čo je približne jedna štvrtina všetkých reklamných výdavkov na internete počas monitorovaného obdobia.

Skryť Vypnúť reklamu

Spoločnosti Mediaresearch Slovakia, s.r.o. a jej materská spoločnosť Mediaresearch, a.s. ponúkajú široké portfólio služieb v oblasti realizácie marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýz dát, marketingového poradenstva a vývoja software. V spolupráci s poľskou spoločnosťou Gemius poskytujú meranie návštevnosti internetových stránok a meranie efektívnosti internetových kampaní, monitoring internetovej reklamy a realizujú výskum návštevnosti a sociodemografie internetu AIMmonitor (SR) a NetMonitor (ČR).

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Internet

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Testovanie začne už v pondelok. Dokedy sa treba otestovať a čo sa zmení?

Testovanie si vo februári zopakujú najhoršie okresy.

Igor Matovič.
Dobré ráno

Dobré ráno: Dotácie na rodovú rovnosť rozdali čudne

Ministerstvo rozdávalo viac ako 21-tisíc eur.

Komentár Zuzany Kepplovej

Hluchá linka, nefunkčná appka

Keď štát rieši násilie v rodinách.

Zuzana Kepplová.
Dave Grohl z kapely Foo Fighters, ktorá 5. februára vydáva nový album.

Neprehliadnite tiež

Nálezy zo Sakkáry.
Podcast Klik

Klik: Zmazanie Trumpa je začiatok novej éry sociálnych sietí

Prehľad technologických správ.

Podcast Klik.
Podcast Tech_FM

Ukázali, ako by sa dala získavať energia z čiernej diery

Podcast o novinkách z vedy.

Samsung ukázal nové smartfóny, všetky s podporou 5G

Namiesto veľkých zmien prišla evolúcia.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  2. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  3. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  4. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  10. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 21 353
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 15 778
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 059
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 487
  5. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 7 338
  6. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 113
  7. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 348
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 290
  9. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 141
  10. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 5 921