Bratislava 13. mája (TASR) - átane cien za volanie alebo za SMS správu, môže občanom spôsobiť zbytočné nedorozumenia a problémy.
V prípade, že telekomunikačný operátor nesprávne vyúčtuje volanie alebo SMS správu, má užívateľ služby zákonné právo uplatniť si reklamáciu. Reklamácia sa uplatňuje u operátora v termíne a spôsobom upravenom v reklamačnom poriadku operátora. Reklamačný poriadok je súčasťou všeobecných podmienok. V prípade, že užívateľ služby nebude s vybavením takejto reklamácie spokojný, má zákonnú možnosť obrátiť sa na TÚ SR.
TÚ SR bude spor riešiť mimosúdne s cieľom jeho urovnania a dosiahnutia zhody medzi operátorom a užívateľom o predmete sporu. V prípade, že k dosiahnutiu zhody nedôjde, účastníci sporu majú zákonné právo obrátiť sa so sporom na príslušný súd v občianskoprávnom konaní.
TASR informoval hovorca TÚ SR Roman Vavro.