SME

Úrad vlády vyhlásil súťaž na kampaň pre OPIS za 2,1 mil. eur

Úrad vlády SR vyhlásil súťaž návrhov na reklamnú a komunikačnú kampaň pre Operačný program Informatizácia spoločnosti (OPIS) v predpokladanej hodnote vyše 2,1 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty.

Ako ďalej vyplýva z oznámenia zverejnenom v Úradnom vestníku Európskej únie, v rámci súťažného návrhu predložia účastníci okrem iného aj samostatný návrh stratégie reklamnej a komunikačnej kampane, návrh stratégie riadenia vzťahov s verejnosťou a kreatívnu a mediálnu stratégiu. Svoje návrhy môžu záujemcovia o pridelenie zákazky zasielať do súťaže najneskôr do 1. júna tohto roku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetky zákazky na služby, ktoré budú nasledovať po súťaži, budú pridelené víťazovi súťaže. Trvanie zmluvy na zabezpečenie realizácie reklamnej a komunikačnej kampane stanovil Úrad vlády na obdobie od dátumu podpisu zmluvy do konca roka 2012.

SkryťVypnúť reklamu

Reklamná kampaň na informatizáciu už prebehla aj vlani. Tú vtedy zabezpečovala reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorá vyhrala tender v hodnote 841,8 tis. eur. Reklamná kampaň bola v minulom roku rozdelená na jarnú a jesennú časť. Podľa Úradu vlády je aktuálna cena vyhlásenej súťaže vypočítaná na základe Zmluvy, ktorá bola uzatvorená s Istropolitanou. Hoci predbežné oznámenie približuje určité rysy kampane, podľa úradu bude jasné akú presnú podobu bude mať až na základe víťazného návrhu. Jedným z cieľov pre pripravovanú komunikačnú a reklamnú kampaň je podľa Úradu vlády zvyšovanie znalosti prínosov projektov realizovaných v rámci programu informatizácie spoločnosti v povedomí širokej verejnosti.

Celkový rozpočet OPIS-u z fondov EÚ a rozpočtu SR na roky 2007 až 2013 má predstavovať približne 1,2 mld. eur. OPIS má štyri prioritné ciele, pričom na samotný eGovernment, teda elektronizáciu verejnej správy a rozvoj elektronických služieb, by malo smerovať 826 mil. eur. Na rozvoj pamäťových a fondových inštitúcií - eContent a eCulture, bude určených 192 mil. eur a na technickú pomoc 36 mil. eur. Dôležitým cieľom informatizácie je aj zvýšenie prístupnosti širokopásmového internetu, na ktoré je určených 113 mil. eur.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 984
  2. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 16 945
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 547
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 977
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 528
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 459
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 967
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 456
SkryťZatvoriť reklamu