SME

Úrad vlády vyhlásil súťaž na kampaň pre OPIS za 2,1 mil. eur

Úrad vlády SR vyhlásil súťaž návrhov na reklamnú a komunikačnú kampaň pre Operačný program Informatizácia spoločnosti (OPIS) v predpokladanej hodnote vyše 2,1 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty.

Ako ďalej vyplýva z oznámenia zverejnenom v Úradnom vestníku Európskej únie, v rámci súťažného návrhu predložia účastníci okrem iného aj samostatný návrh stratégie reklamnej a komunikačnej kampane, návrh stratégie riadenia vzťahov s verejnosťou a kreatívnu a mediálnu stratégiu. Svoje návrhy môžu záujemcovia o pridelenie zákazky zasielať do súťaže najneskôr do 1. júna tohto roku.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetky zákazky na služby, ktoré budú nasledovať po súťaži, budú pridelené víťazovi súťaže. Trvanie zmluvy na zabezpečenie realizácie reklamnej a komunikačnej kampane stanovil Úrad vlády na obdobie od dátumu podpisu zmluvy do konca roka 2012.

SkryťVypnúť reklamu

Reklamná kampaň na informatizáciu už prebehla aj vlani. Tú vtedy zabezpečovala reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorá vyhrala tender v hodnote 841,8 tis. eur. Reklamná kampaň bola v minulom roku rozdelená na jarnú a jesennú časť. Podľa Úradu vlády je aktuálna cena vyhlásenej súťaže vypočítaná na základe Zmluvy, ktorá bola uzatvorená s Istropolitanou. Hoci predbežné oznámenie približuje určité rysy kampane, podľa úradu bude jasné akú presnú podobu bude mať až na základe víťazného návrhu. Jedným z cieľov pre pripravovanú komunikačnú a reklamnú kampaň je podľa Úradu vlády zvyšovanie znalosti prínosov projektov realizovaných v rámci programu informatizácie spoločnosti v povedomí širokej verejnosti.

Celkový rozpočet OPIS-u z fondov EÚ a rozpočtu SR na roky 2007 až 2013 má predstavovať približne 1,2 mld. eur. OPIS má štyri prioritné ciele, pričom na samotný eGovernment, teda elektronizáciu verejnej správy a rozvoj elektronických služieb, by malo smerovať 826 mil. eur. Na rozvoj pamäťových a fondových inštitúcií - eContent a eCulture, bude určených 192 mil. eur a na technickú pomoc 36 mil. eur. Dôležitým cieľom informatizácie je aj zvýšenie prístupnosti širokopásmového internetu, na ktoré je určených 113 mil. eur.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 285
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 565
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 398
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 160
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 046
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 773
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 751
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 811
SkryťZatvoriť reklamu