Úrad vlády vyhlásil súťaž na kampaň pre OPIS za 2,1 mil. eur

Úrad vlády SR vyhlásil súťaž návrhov na reklamnú a komunikačnú kampaň pre Operačný program Informatizácia spoločnosti (OPIS) v predpokladanej hodnote vyše 2,1 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty.

Ako ďalej vyplýva z oznámenia zverejnenom v Úradnom vestníku Európskej únie, v rámci súťažného návrhu predložia účastníci okrem iného aj samostatný návrh stratégie reklamnej a komunikačnej kampane, návrh stratégie riadenia vzťahov s verejnosťou a kreatívnu a mediálnu stratégiu. Svoje návrhy môžu záujemcovia o pridelenie zákazky zasielať do súťaže najneskôr do 1. júna tohto roku.

Všetky zákazky na služby, ktoré budú nasledovať po súťaži, budú pridelené víťazovi súťaže. Trvanie zmluvy na zabezpečenie realizácie reklamnej a komunikačnej kampane stanovil Úrad vlády na obdobie od dátumu podpisu zmluvy do konca roka 2012.

Reklamná kampaň na informatizáciu už prebehla aj vlani. Tú vtedy zabezpečovala reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorá vyhrala tender v hodnote 841,8 tis. eur. Reklamná kampaň bola v minulom roku rozdelená na jarnú a jesennú časť. Podľa Úradu vlády je aktuálna cena vyhlásenej súťaže vypočítaná na základe Zmluvy, ktorá bola uzatvorená s Istropolitanou. Hoci predbežné oznámenie približuje určité rysy kampane, podľa úradu bude jasné akú presnú podobu bude mať až na základe víťazného návrhu. Jedným z cieľov pre pripravovanú komunikačnú a reklamnú kampaň je podľa Úradu vlády zvyšovanie znalosti prínosov projektov realizovaných v rámci programu informatizácie spoločnosti v povedomí širokej verejnosti.

Celkový rozpočet OPIS-u z fondov EÚ a rozpočtu SR na roky 2007 až 2013 má predstavovať približne 1,2 mld. eur. OPIS má štyri prioritné ciele, pričom na samotný eGovernment, teda elektronizáciu verejnej správy a rozvoj elektronických služieb, by malo smerovať 826 mil. eur. Na rozvoj pamäťových a fondových inštitúcií - eContent a eCulture, bude určených 192 mil. eur a na technickú pomoc 36 mil. eur. Dôležitým cieľom informatizácie je aj zvýšenie prístupnosti širokopásmového internetu, na ktoré je určených 113 mil. eur.

Najčítanejšie na SME Tech


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 17 599
  2. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 7 021
  3. Moskva alebo Petrohrad? 5 657
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 3 328
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 423
  6. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 947
  7. Chcela vyliečiť syna, vyvinula prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli 1 885
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 807
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 792
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 346