Nemalo ísť o klasické demoverzie na niekoľko desiatok minút hrania, avšak dlhodobejšie vysedávanie pri titule taktiež neprichádzalo do úvahy, prognózy hovorili o rádovo niekoľkých hodinách (3-4) hrania. Za plnú verziu by potom bolo nutné zaplatiť. Tieto informácie sa však ukázali ako nepravdivé a viceprezident Electronic Arts Jeff Brown ich okamžite vyvrátil a uistil hráčov, že v Electronic Arts rezolútne odmietajú platenie za tradičné hrateľné demoverzie.
Interpretáciu Pachtera považuje za krajne nešťastnú. Nový model demoverzií pomenoval ako Premium Download Content (PDLC) a prirovnal ich k napríklad k hre Battlefield 1943 - PC verzia ešte stále nevyšla. Konzolová verzia tejto na multiplayer zameranej strieľačky bola po vydaní príliš malá na plnú hru, obsahovala totiž len zopár máp. Ako demoverzia by bola stratovým projektom. Preto sa v EA rozhodli vydať tento „malý Battlefield“ za pár Euro a vyplatilo sa.
Hráči si strieľačku z obdobia druhej svetovej vojny užívajú a pochvaľujú.Dodávať nové mapy, zbrane alebo iné rozšírenia za menší poplatok nie je žiadnou novinkou. Práve na tento model distribúcie by sa chceli v Electronic Arts zamerať pri vybraných projektoch.Ak ste sa teda zľakli, že by herný gigant od vás pýtal peniaze za hranie kratučkého dema, môžete si vydýchnuť.
Zdroj: Shacknews