Brusel 23. marca (TASR) - ko kľúčové slovo názov známej módnej značky.
Súd totiž dospel k záveru, že najznámejší internetový vyhľadávač pri predaji reklamného priestoru spojeného s kľúčovými slovami nepredáva aj výrobky danej značky.
Na druhej strane Gooogle nemá ešte celkom vyhrané. Podľa európskeho súdu môžu firmy na čele s francúzskou skupinou LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton stále žiadať o náhradu škody prostredníctvom francúzskeho súdu, ak ten rozhodne, že reklama porušuje ich práva.
Google pritom väčšinu svojich príjmov získava práve z predaja reklamného priestoru, pri ktorom sa ako kľúčové slová využívajú známe značky, na ktoré nemá vlastnícke práva. Módnym domom sa nepáči, že pri zadaní týchto kľúčových slov sa okrem výsledku vyhľadávania zobrazí aj reklama na internetové firmy, ktorým tieto značky nepatria.
Informovala o tom agentúra AP.