Telefónica O2 má takmer o 70 percent klientov viac

Čistý prírastok v 4. štvrťroku 2009 pritom predstavoval 89.773 aktívnych zákazníkov. Len za uplynulý rok získala spoločnosť 227.519 nových zákazníkov.

BRATISLAVA. Spoločnosť Telefónica O2 Slovakia zaznamenala medziročný nárast celkových výnosov o 57,7 %. Výnosy na zákazníka (ARPU) dosiahli 23,8 eura pri zákazníkoch s fakturovanými službami a 8,4 eura pri zákazníkoch predplatených služieb.

K 31. decembru 2009 malo O2 552.853 aktívnych zákazníkov, čo znamená medziročný nárast o 69,9 %.

Z celkového počtu zákazníkov bolo 195.648 platiacich na základe faktúry. V porovnaní s rokom 2008 to znamená nárast až o 97,6 %. Počet aktívnych zákazníkov, ktorí si dobíjajú kredit, bol 357.205, čo je medziročný nárast o 57,8 %. Prejavilo sa to aj na výraznom zvýšení záujmu o prenositeľnosť čísla. V roku 2009 spoločnosť zaznamenala viac ako 90.000 žiadostí o prenos čísla od iných operátorov. To je viac ako trojnásobok v porovnaní s rokom 2008.

Článok pokračuje pod video reklamou

Telefónica O2 Slovakia vstúpila na slovenský trh mobilných operátorov rozhodnutím výberovej komisie Telekomunikačného úradu SR zo dňa 25. augusta 2006. Licencia zahŕňa práva na používanie frekvencií GSM 900 MHz, GSM 1800 MHz, UMTS a 28/29 GHz po dobu 20 rokov na účely poskytovania telekomunikačných služieb v Slovenskej republike.

Spoločnosť spustila svoju komerčnú prevádzku 2. februára 2007. V rámci medzinárodnej skupiny Telefónica patrí Telefónica O2 Slovakia k skupine Telefónica Europe.

TASR o tom informovala Telefónica 02 Slovakia.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  4. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  5. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  10. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. GOPASS-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 29 719
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 21 425
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 20 154
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 13 001
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 8 632
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 055
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 725
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 3 012
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 2 396
  10. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších! 2 010