Orange chce zabojovať o trh pevných liniek

Telekomunikačný operátor Orange Slovensko odštartoval kampaň na získanie zákazníkov v segmente pevných liniek.

(Zdroj: Stock.XCHNG)

BRATISLAVA 29. januára (SITA) -

Orange deklaruje svojim potenciálnym zákazníkom polovičné ceny volaní oproti konkurenčnému T-Comu a zároveň aj sekundovú tarifikáciu hneď po prvej sekunde. Ako na piatkovej tlačovej konferencii Orangeu uviedol jeho generálny riaditeľ Pavol Lančarič, cena je v časoch krízy jedným z najdôležitejších faktorov, ktoré na trhu pôsobia. Preto si myslí, že polovičná zľava v kombinácii so sekundovou tarfikáciou od prvej sekundy je pre zákazníkov zaujímavá.

Aktivita Orangeu na poli domácej linky nie je podľa šéfa Orangeu ničím novým, prvé pokusy urobil operátor už v roku 2003. "My sme sa nikdy nesnažili byť len výlučne mobilným hráčom," uviedol šéf Orangeu. Podľa prieskumu, ktorý pre Orange uskutočnila prieskumná agentúra 2Muse, využíva na Slovensku pevné linky stále približne 44 percent domácností. Takmer tri štvrtiny z viac ako 830 tis. užívateľov podľa prieskumu neplánujú pevnú linku zrušiť. Ako Lančarič povedal, trh má teda stále veľký potenciál.

Nová ponuka domácej linky od Orangeu je dostupná na celom území Slovenska, pretože funguje na báze mobilnej siete a zároveň aj na optickej sieti operátora. Všetky volacie programy obsahujú rovnaký počet predplatených minút, prinášajú rovnaké minútové ceny nad paušál, sú rozdelené podľa rovnakej prevádzky a definujú rovnaké časy a smery volania na bezplatné volania. Pri zmene operátora sa zákazníci nemusia zriecť svojho telefónneho čísla. Umožňuje to fixná prenositeľnosť, ktorá funguje rovnako ako systém mobilnej prenositeľnosti.

Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina France Telecom prostredníctvom Atlas Services Belgicko. Za prvé tri štvrťroky roka 2009 dosiahla skupina France Telecom výnosy 38,1 mld. eur. K 30. septembru 2009 dosiahol celkový počet zákazníkov v 32 krajinách sveta takmer 190 mil., z ktorých 128,8 mil. využívalo mobilné služby a 13,4 mil. wirokopásmový internet. Orange Slovensko pokrýva svojim signálom 99,6 % populácie a vyše 90 % územia Slovenska. Spoločnosť Orange Slovensko dosiahla k 30. septembru minulého roka celkové výnosy 609,7 mil. eur a celkovo evidovala k uvedenému dátumu 2,869 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Británia sa rozhodla, hranice aj pre Slovákov chce zatvoriť už v marci

Theresa Mayová chystá obmedzenie voľného pohybu oznámiť v rovnaký deň, kedy oficiálne spustí rokovania o brexite.

EKONOMIKA

Ktorá personálka zamestnala najviac ľudí? Pozrite si grafy

Pravidlá fungovania personálnych agentúr by sa mohli čoskoro zase meniť.

Neprehliadnite tiež

Filozof Thomas Metzinger: Popierať slobodnú vôľu môže byť nebezpečné

Umelá inteligencia môže mať vyššiu mieru sebakontroly ako človek, povedal pre SME profesor teoretickej filozofie THOMAS METZINGER.

Nová peňaženka má spájať všetky financie do jednej karty

Už nie mobil, ale karta samotná zaistí všestrannosť pri platení v obchodoch.

Nabíjačky budú menšie a ľahšie, zmestia sa do peňaženky

Ak chcete nabíjať mobil, stačí vám zásuvka a vrecková nabíjačka.

MATEMATICKÉ HÁDANKY

Matematická hádanka: Dokážete spravodlivo rozdať karty? (riešenie)

Niekedy môže byť rozdávanie kariet samostatnou hrou.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  2. Hitparáda štiav
  3. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  4. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  5. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  6. Malé knedličky, veľké dojmy
  7. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  8. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  9. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  10. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 630
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 926
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 887
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 496
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 488
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 5 068
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 473
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 541
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 534
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 187

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop