SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Orange chce zabojovať o trh pevných liniek

Telekomunikačný operátor Orange Slovensko odštartoval kampaň na získanie zákazníkov v segmente pevných liniek.

(Zdroj: Stock.XCHNG)

BRATISLAVA 29. januára (SITA) -

Orange deklaruje svojim potenciálnym zákazníkom polovičné ceny volaní oproti konkurenčnému T-Comu a zároveň aj sekundovú tarifikáciu hneď po prvej sekunde. Ako na piatkovej tlačovej konferencii Orangeu uviedol jeho generálny riaditeľ Pavol Lančarič, cena je v časoch krízy jedným z najdôležitejších faktorov, ktoré na trhu pôsobia. Preto si myslí, že polovičná zľava v kombinácii so sekundovou tarfikáciou od prvej sekundy je pre zákazníkov zaujímavá.

Aktivita Orangeu na poli domácej linky nie je podľa šéfa Orangeu ničím novým, prvé pokusy urobil operátor už v roku 2003. "My sme sa nikdy nesnažili byť len výlučne mobilným hráčom," uviedol šéf Orangeu. Podľa prieskumu, ktorý pre Orange uskutočnila prieskumná agentúra 2Muse, využíva na Slovensku pevné linky stále približne 44 percent domácností. Takmer tri štvrtiny z viac ako 830 tis. užívateľov podľa prieskumu neplánujú pevnú linku zrušiť. Ako Lančarič povedal, trh má teda stále veľký potenciál.

Skryť Vypnúť reklamu

Nová ponuka domácej linky od Orangeu je dostupná na celom území Slovenska, pretože funguje na báze mobilnej siete a zároveň aj na optickej sieti operátora. Všetky volacie programy obsahujú rovnaký počet predplatených minút, prinášajú rovnaké minútové ceny nad paušál, sú rozdelené podľa rovnakej prevádzky a definujú rovnaké časy a smery volania na bezplatné volania. Pri zmene operátora sa zákazníci nemusia zriecť svojho telefónneho čísla. Umožňuje to fixná prenositeľnosť, ktorá funguje rovnako ako systém mobilnej prenositeľnosti.

Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina France Telecom prostredníctvom Atlas Services Belgicko. Za prvé tri štvrťroky roka 2009 dosiahla skupina France Telecom výnosy 38,1 mld. eur. K 30. septembru 2009 dosiahol celkový počet zákazníkov v 32 krajinách sveta takmer 190 mil., z ktorých 128,8 mil. využívalo mobilné služby a 13,4 mil. wirokopásmový internet. Orange Slovensko pokrýva svojim signálom 99,6 % populácie a vyše 90 % územia Slovenska. Spoločnosť Orange Slovensko dosiahla k 30. septembru minulého roka celkové výnosy 609,7 mil. eur a celkovo evidovala k uvedenému dátumu 2,869 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Práca

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Monika Jankovská odchádza z výsluchu na NAKA v Nitre.

Bývalá štátna tajomníčka začala spolupracovať s vyšetrovateľmi koncom októbra.

2 h
Minister zdravotníctva Marek Krajčí.

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 233-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 894 obetí. Na Slovensku prebieha plošné testovanie.

15 h
Maďarský premiér Viktor Orbán.

Maďarsko sa sťažuje na pomalé dodávky vakcín.

5 h

Neprehliadnite tiež

O biobezpečnosti a spôsoboch, akými bioinžinieri geneticky upravené bunky robia bezpečnými.

6 h

Práve prebieha veľká demokratizácia vesmíru.

6 h

Rastliny by mohla byť užitočná aj pre ľudí.

6 h

Ako veľmi vám záleží na fotografiách?

11 h

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 35 991
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 34 745
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 822
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 338
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 838
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 149
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 756
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 411
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 330
  10. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 5 462