Orange chce zabojovať o trh pevných liniek

Telekomunikačný operátor Orange Slovensko odštartoval kampaň na získanie zákazníkov v segmente pevných liniek.

(Zdroj: Stock.XCHNG)

BRATISLAVA 29. januára (SITA) -

Orange deklaruje svojim potenciálnym zákazníkom polovičné ceny volaní oproti konkurenčnému T-Comu a zároveň aj sekundovú tarifikáciu hneď po prvej sekunde. Ako na piatkovej tlačovej konferencii Orangeu uviedol jeho generálny riaditeľ Pavol Lančarič, cena je v časoch krízy jedným z najdôležitejších faktorov, ktoré na trhu pôsobia. Preto si myslí, že polovičná zľava v kombinácii so sekundovou tarfikáciou od prvej sekundy je pre zákazníkov zaujímavá.

Aktivita Orangeu na poli domácej linky nie je podľa šéfa Orangeu ničím novým, prvé pokusy urobil operátor už v roku 2003. "My sme sa nikdy nesnažili byť len výlučne mobilným hráčom," uviedol šéf Orangeu. Podľa prieskumu, ktorý pre Orange uskutočnila prieskumná agentúra 2Muse, využíva na Slovensku pevné linky stále približne 44 percent domácností. Takmer tri štvrtiny z viac ako 830 tis. užívateľov podľa prieskumu neplánujú pevnú linku zrušiť. Ako Lančarič povedal, trh má teda stále veľký potenciál.

Nová ponuka domácej linky od Orangeu je dostupná na celom území Slovenska, pretože funguje na báze mobilnej siete a zároveň aj na optickej sieti operátora. Všetky volacie programy obsahujú rovnaký počet predplatených minút, prinášajú rovnaké minútové ceny nad paušál, sú rozdelené podľa rovnakej prevádzky a definujú rovnaké časy a smery volania na bezplatné volania. Pri zmene operátora sa zákazníci nemusia zriecť svojho telefónneho čísla. Umožňuje to fixná prenositeľnosť, ktorá funguje rovnako ako systém mobilnej prenositeľnosti.

Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina France Telecom prostredníctvom Atlas Services Belgicko. Za prvé tri štvrťroky roka 2009 dosiahla skupina France Telecom výnosy 38,1 mld. eur. K 30. septembru 2009 dosiahol celkový počet zákazníkov v 32 krajinách sveta takmer 190 mil., z ktorých 128,8 mil. využívalo mobilné služby a 13,4 mil. wirokopásmový internet. Orange Slovensko pokrýva svojim signálom 99,6 % populácie a vyše 90 % územia Slovenska. Spoločnosť Orange Slovensko dosiahla k 30. septembru minulého roka celkové výnosy 609,7 mil. eur a celkovo evidovala k uvedenému dátumu 2,869 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Nemýľte sa, toto nie je vaše Slovensko, zaznelo Kotlebovi pod oknom

Na to, aby zlo víťazilo, stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, pripomenul prezident Andrej Kiska.

EKONOMIKA

Evku vybral Lajčák priamo, pred mesiacmi hovoril niečo iné

Minister sa bránil prieskumom, teraz priznáva, že žiadny nebol.

TECH

Odhalili tajomstvo starovekej antikoncepcie. Skutočne fungovala

Rastlinné zložky zabránia počatiu.

Neprehliadnite tiež

Astronóm: Blikajúcu hviezdu sme pozorovali aj na Slovensku

Poklesy v jasnosti hviezdy nespôsobujú mimozemšťania, zrejme ide o prirodzený jav, hovorí Ľubomír Hambálek z Astronomického ústavu SAV.

Odhalili tajomstvo starovekej antikoncepcie. Skutočne fungovala

Antikoncepcia postavená na dávnej rastline sa bude dať užiť pred alebo po styku. Prípadne sa bude nosiť ako náplasť.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  6. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  9. Desať obľúbených miest v Chorvátsku
  10. Viac času pre rodinu by uvítala viac ako tretina Slovákov
  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Cambridge Business School, škola novej doby
  9. Cykloturistický trip študentov SvF STU v Bratislave – Vol. 4
  10. História sťahovania
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 9 478
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 034
  3. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 8 033
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 772
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 6 963
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 5 501
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 187
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 563
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 760
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 2 154