Orange chce zabojovať o trh pevných liniek

Telekomunikačný operátor Orange Slovensko odštartoval kampaň na získanie zákazníkov v segmente pevných liniek.

(Zdroj: Stock.XCHNG)

BRATISLAVA 29. januára (SITA) -

Orange deklaruje svojim potenciálnym zákazníkom polovičné ceny volaní oproti konkurenčnému T-Comu a zároveň aj sekundovú tarifikáciu hneď po prvej sekunde. Ako na piatkovej tlačovej konferencii Orangeu uviedol jeho generálny riaditeľ Pavol Lančarič, cena je v časoch krízy jedným z najdôležitejších faktorov, ktoré na trhu pôsobia. Preto si myslí, že polovičná zľava v kombinácii so sekundovou tarfikáciou od prvej sekundy je pre zákazníkov zaujímavá.

Aktivita Orangeu na poli domácej linky nie je podľa šéfa Orangeu ničím novým, prvé pokusy urobil operátor už v roku 2003. "My sme sa nikdy nesnažili byť len výlučne mobilným hráčom," uviedol šéf Orangeu. Podľa prieskumu, ktorý pre Orange uskutočnila prieskumná agentúra 2Muse, využíva na Slovensku pevné linky stále približne 44 percent domácností. Takmer tri štvrtiny z viac ako 830 tis. užívateľov podľa prieskumu neplánujú pevnú linku zrušiť. Ako Lančarič povedal, trh má teda stále veľký potenciál.

Článok pokračuje pod video reklamou

Nová ponuka domácej linky od Orangeu je dostupná na celom území Slovenska, pretože funguje na báze mobilnej siete a zároveň aj na optickej sieti operátora. Všetky volacie programy obsahujú rovnaký počet predplatených minút, prinášajú rovnaké minútové ceny nad paušál, sú rozdelené podľa rovnakej prevádzky a definujú rovnaké časy a smery volania na bezplatné volania. Pri zmene operátora sa zákazníci nemusia zriecť svojho telefónneho čísla. Umožňuje to fixná prenositeľnosť, ktorá funguje rovnako ako systém mobilnej prenositeľnosti.

Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina France Telecom prostredníctvom Atlas Services Belgicko. Za prvé tri štvrťroky roka 2009 dosiahla skupina France Telecom výnosy 38,1 mld. eur. K 30. septembru 2009 dosiahol celkový počet zákazníkov v 32 krajinách sveta takmer 190 mil., z ktorých 128,8 mil. využívalo mobilné služby a 13,4 mil. wirokopásmový internet. Orange Slovensko pokrýva svojim signálom 99,6 % populácie a vyše 90 % územia Slovenska. Spoločnosť Orange Slovensko dosiahla k 30. septembru minulého roka celkové výnosy 609,7 mil. eur a celkovo evidovala k uvedenému dátumu 2,869 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Práca


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Gajdoš podáva trestné oznámenie vo veci Slovenských brancov

Minister chce, aby prokuratúra preskúmala činnosť organizácie.

Autorská strana Matúša Krčmárika

K riešeniu utečencov sme neprispeli ničím a ešte sa tým chválime

Po rokoch hovoríme stále to isté.

PRIEVIDZA

V Zemianskych Kostoľanoch sa zrazil vlak s nákladiakom

Vo vlaku bolo takmer šesťdesiat cestujúcich.

Neprehliadnite tiež

PODCAST TECH_FM

Mladí už nechcú autá, netreba toľko ciest

Ako sa zmenia mestá a ako sa rozhodujú deti.

Čo robiť, aby sa vám v lete neprehrieval telefón

Nedávajte telefón do mrazničky.

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 25 799
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 193
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 979
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 346
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 388
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 727
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 937
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 345
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 102
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 891