
Približne 16 hodín trvajúca pracovná doba 6 až 7 dní v týždni istotne nie je príjemnou skúsenosťou. To boli hlavné príčiny sťažností manželiek a priateliek vývojárov. Rockstar však potvrdil, že každý z vývojárskeho tímu, kto pracoval nad rámec bežného pracovného času, bude mať vyplatené aj nadčasy a ďalšie prémie.
Ako je navyše známe, v priebehu finišovania prác na hre je často nutné v kancelárii doslova prespávať. Tzv. crunch time je najhektickejším obdobím počas vývoja. Rozhodne však podľa vyjadrenia spoločnosti budú všetci zúčastnení adekvátne finančne odmenení.
Kritika sa týkala štúdia Rockstar San Diego, ktoré momentálne pracuje, už šesť rokov, na westernovej akcii Red Dead Redemption. Kritiku z vlastných radov Rockstar okomentoval jednoducho: dojmy jednotlivca, zrejme nespokojného s prácou, boli automaticky brané hernými médiami ako fakty. Čo je na tom pravdy, sa zrejme už nikomu nepodarí zistiť. Podľa samotného Rockstaru sú pracovné podmienky prispôsobené tak, aby zamestnanci mali čo najkreatívnejšie prostredie a prácu si užívali. Anonym sa sťažoval na neschopné vedenie. Podľa posledných informácií sa európsky termín vydania Red Dead Redemption nemení a dočkať by sme sa mali 30. apríla tohto roku.
Potešujúcou správou od Rockstaru taktiež je, že v priebehu budúceho mesiacu plánuje bližšie predstaviť pomerne neznámy projekt L.A.Noire, o ktorom sa vie už nejaký ten rok, no konkrétnejšie informácie neboli nikdy zverejnené. Podľa základných informácií pôjde z inovatívnu akčnú hru zasadenú do 40. rokov minulého storočia, odohrávajúcu sa v Los Angeles. Horšie však je, že sa potvrdili predpoklady o odklade Max Payne-a 3. Očakávať ho môžete v druhej polovici tohto roku, najskôr v jeho závere.