anelu oslovil 1171 dospelých užívateľov internetu.
Z výsledkov prieskumu vyplýva, že s internetovými aukciami má na Slovensku zatiaľ skúsenosť necelá tretina (30,4 %) cez internet nakupujúcej populácie. Približne pätina respondentov si takouto formou zakúpila nejaký tovar už viackrát a desatina podobný nákup absolvovala len raz. Tento výsledok by sa však v budúcnosti mohol zmeniť, pretože ďalšia tretina (32,4 %) populácie nákup takýmto spôsobom nevyužila, no potenciálne oň prejavila záujem.
Väčší podiel návštevníkov internetových aukcií bol v porovnaní s priemerom zaznamenaný medzi ľuďmi do 39 rokov a obyvateľmi Bratislavského kraja. Naopak, nižšiu skúsenosť s týmto druhom online nákupu majú viac ako 40-roční, respondenti s nižším vzdelaním a obyvatelia menších a stredne veľkých miest (do 20.000 obyvateľov).
Najznámejším slovenským portálom, ktorý sa venuje internetovým aukciám, je podľa prieskumu aukro.sk, spontánne ho poznala takmer polovica oslovených. Ďalej nasledujú onetwosold.sk (10,1 %), aukcie.sk (9,4 %) a miniaukcie.sk (7,7 %). Ostatné portály uviedlo menej ako 5 percent tej internetovej populácie, ktorá už v minulosti využila internet k uskutočneniu nákupu. Zhruba tretina (32,8 %) nepozná žiaden portál venujúci sa aukciám.