SME

Zaniklo vývojárske štúdio Pandemic

Nedávne správy o hromadnom prepúšťaní v Electronic Arts začínajú naberať na sile. Okrem zoštíhľovania viacerých interných štúdií – viac sa dočítate v predošlej správe – sa herný gigant rozhodol zatvoriť vývojárske štúdio Pandemic. To sa už dlhšiu dobu topilo v nie práve najlepšie prijatých hrách, ktoré sa nechytili ani u kritiky, ani u samotných hráčov.

Približne 200 zamestnancov však automaticky nestratí svoju prácu, ako sa to pôvodne predpokladalo. Neurčitý počet bývalých zamestnancov Pandemicu sa presunie do EA LA. Celé vedenie Pandemicu a manažment sa však pod strechou EA už neobjaví, ponuku práce dostali len samotní vývojári. Medzi odmietnutými zostali aj traja najvyššie postavení a skúsení ľudia v spoločnosti: Andrew Goldman, Josh Resnick a Greg Borrud.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Momentálne vyvíjaným projektom, ktorý sa má dočkať skorého vydania bez akéhokoľvek posunu, je zaujímavo vyzerajúca akčná hra Saboteur. Podľa neoverených informácií by sa dokončenia malo chopiť montrealské štúdio Electronic Arts a nie EA LA. O značky Pandemicu by sme nemali prísť a v blízkej budúcnosti sa dozvieme viac o ich osude.

Vývojárske štúdio Pandemic vzniklo v roku 1998 a hneď sa dokázalo presadiť kvalitnými projektmi ako Dark Reign 2 a BattleZone 2. Potom už prišli na radu ich vlastné tituly ako Destroy All Humans, Star Wars: Battlefront, Mercenaries alebo Full Spectrum Warrior. Neskôr došlo k zlúčeniu s BioWare a vzniku spolupracujúcich vývojárov. Toto zoskupenie pred niekoľkými rokmi kúpilo Electronic Arts.

V poslednom čase sa Pandemicu nedarilo. Akčný projekt Mercenaries 2: World in Flames úspešnému predchodcovi nesiahal ani po členky a Lord of the Rings: Conquest prepadol na celej čiare. Samotný Pandemic si tak jamu do hrobu vykopal sám.

SkryťVypnúť reklamu

BioWare by nemali čistky v EA nijakým spôsobom ohroziť a ani sa ich dotknúť. Nedávno vydané RPG Dragon Age: Origins spoločne s malým prídavkom sa predáva viac než dobre a zbiera i dobré kritiky.

Zdroj: Shacknews, Kotaku, Joystiq, VG247

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 877
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 718
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 628
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 399
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 926
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 687
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 631
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 628
SkryťZatvoriť reklamu