Bratislava 16. novembra (TASR) -
"Zistili sme, že Slováci bublinkové fólie, do ktorých balíme knihy, nielen milujú, ale spájajú si ich aj s relaxom a zábavou. Známe online hry, kde môžete pukať virtuálne bublinkové fólie, sme preto preniesli do prostredia bannerov," hovorí Michal Meško, spolumajiteľ najväčšieho internetového kníhkupectva na Slovensku, ktorý o tom TASR informoval. Používatelia internetu nájdu antistresové bannery na rôznych slovenských weboch alebo priamo na stránke kníhkupectva. Na nej, podľa Meška, nadšenci za pár dní "vypukali" už viac ako pol milióna bubliniek.
Projekt antistresových internetových bannerov má upozorniť Slovákov na šancu prežiť pokojné Vianoce nákupom vianočných darčekov v predstihu. "Vďaka bublinkovým bannerom sa počas prvého týždňa kampane môžu dostať aj k ďalšej zľave na nákupy.
Naviac mnohým zákazníkom príde kniha alebo DVD v skutočnej bublinkovej obálke, z ktorej si môžu hneď urobiť vlastnú antistresovú súpravu," priblížil Meško.
Do "antistresovej kampane" zapojilo kníhkupectvo aj v súčasnosti veľmi obľúbený komunitný portál Facebook, na ktorom vytvorilo skupinu s názvom Milujem pukať bublinkové fólie. Počas niekoľkých dní sa do nej pridalo už viac ako 25 tisíc fanúšikov. Kampaň však prebieha aj mimo internetu, keď Martinus.sk na verejných miestach rozdáva tzv. "antistresové letáčiky" bublinkové fólie s krátkym posolstvom vytlačeným na opačnej strane.
Na chvíľku vás môže zabaviť aj iný virtuálny simulátor...