SME

Surferi odbúravajú stres "pukaním" virutálnej bublinkovej fólie

Nervozitu z predvianočných nákupov na internete pomôžu odbúrať antistresové bannery. Surferi na nich môžu "pukať" virtuálnu bublinkovú fóliu. Originálny projekt spustilo internetové kníhkupectvo Martinus.sk.

Bratislava 16. novembra (TASR) -

"Zistili sme, že Slováci bublinkové fólie, do ktorých balíme knihy, nielen milujú, ale spájajú si ich aj s relaxom a zábavou. Známe online hry, kde môžete pukať virtuálne bublinkové fólie, sme preto preniesli do prostredia bannerov," hovorí Michal Meško, spolumajiteľ najväčšieho internetového kníhkupectva na Slovensku, ktorý o tom TASR informoval. Používatelia internetu nájdu antistresové bannery na rôznych slovenských weboch alebo priamo na stránke kníhkupectva. Na nej, podľa Meška, nadšenci za pár dní "vypukali" už viac ako pol milióna bubliniek.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Projekt antistresových internetových bannerov má upozorniť Slovákov na šancu prežiť pokojné Vianoce nákupom vianočných darčekov v predstihu. "Vďaka bublinkovým bannerom sa počas prvého týždňa kampane môžu dostať aj k ďalšej zľave na nákupy. Naviac mnohým zákazníkom príde kniha alebo DVD v skutočnej bublinkovej obálke, z ktorej si môžu hneď urobiť vlastnú antistresovú súpravu," priblížil Meško.

Do "antistresovej kampane" zapojilo kníhkupectvo aj v súčasnosti veľmi obľúbený komunitný portál Facebook, na ktorom vytvorilo skupinu s názvom Milujem pukať bublinkové fólie. Počas niekoľkých dní sa do nej pridalo už viac ako 25 tisíc fanúšikov. Kampaň však prebieha aj mimo internetu, keď Martinus.sk na verejných miestach rozdáva tzv. "antistresové letáčiky" bublinkové fólie s krátkym posolstvom vytlačeným na opačnej strane.

SkryťVypnúť reklamu

Na chvíľku vás môže zabaviť aj iný virtuálny simulátor...

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 911
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 773
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 667
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 571
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 983
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 647
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 340
  8. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt 1 579
SkryťZatvoriť reklamu