Čo hovoria prieskumy verejnej mienky

CEA: Američania nechcú platiť za informácie

Podľa prieskumu asociácie spotrebnej elektroniky (CEA) je 77 percent Američanov presvedčených, že informácie na webových stránkach, obrázky, internetová hudba a hry by mali byť bezplatné.

(Consumer Electronics, február 2001)

CE: Američania platia za informácie

Dvadsať miliónov amerických používateľov internetu už podľa prieskumu Content Intelligence niekedy platilo za informácie z internetu. Štyridsaťtri percent respondentov uviedlo, že platili preto, lebo na žiadnej inej stránke neboli rovnaké informácie dostupné, 39 percent bolo „zvedavých na platený obsah“. Deväť z desiatich používateľov zaplatilo za zábavný obsah, z toho polovica za erotiku a pornografiu.

(contentintelligence.com, november 2001)

Mondex: Briti sú ochotní platiť

Podľa prieskumu Mondexu je 57 % britských používateľov internetu ochotných platiť za internetové vyhľadávanie, archívne správy, sťahovanie hudby, prístup k online cestovným poriadkom, horoskopy a finančné služby. Najviac peňazí by Briti dali za finančné správy, ďalej za možnosť platiť cez internet účet za mobilný telefón, za online hry a za kvalitné vyhľadávanie.

(www.mondex.com, máj 2001)

Pew Internet: Používateľov platby nenadchýnajú

Podľa prieskumu The Pew Internet & American Life sa 17 % používateľom už stalo, že ich obľúbená stránka od nich začala vyžadovať poplatky. Iba 12 % z nich skutočne zaplatilo, 50 % dokázalo nájsť inú službu, ktorá bola stále bezplatná. Dvanásť percent používateľov uviedlo, že ich obľúbená stránka skrachovala.

(www.pewinternet.org, november 2001)

iStrat: Používatelia začínajú súhlasiť s platbami

Päťdesiatdva percent britských používateľov internetu je podľa iStratu ochotných platiť za „kvalitné informácie“ na internete. Až 80 % by platilo za hudbu a 35 % za priame prenosy športových udalostí. Starší ľudia sú podstatne menej ochotní platiť, než mladší.

(www.istrat.co.uk, júl 2001)

JMM: Počet ľudí ochotných platiť sa znižuje

Podľa štúdie Jupiter Media Metrix sa počet ľudí ochotných platiť za informácie na internete od augusta 2000 do marca 2002 znížil zo 45 na 42 percent. V inom prieskume tej istej agentúry odpovedalo na otázku „Za čo by ste boli ochotní platiť na internete, ak by bezplatný obsah neexistoval?“ 63 % respondentov: „Za nič“.

(Wired, CNET, marec 2002)

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kocáb: Kisku už dlho uznávam, ocenenie ma šokovalo

Pre SME hovorí, že je hrdý slniečkar. Keď pôjdeme tvrdou silou, nemáme šancu.

KULTÚRA

Minúta po minúte: Moonlight má prvého Oscara

Odovzdávanie budeme sledovať naživo.

TECH

Nokii sa podarilo vstať z mŕtvych. Ukázali Nokiu 3310

Majú Android, nízku cenu a dobrý hardvér.

ŠPORT

Sagan ukázal cit pre taktiku a ešte lepšiu formu ako pred rokom

V sobotu bol druhý, v nedeľu už vyhral.

Neprehliadnite tiež

Nokii sa podarilo vstať z mŕtvych. Ukázali novú Nokiu 3310

Nové smartfóny Nokie majú čistý Android, nízku cenu a dobrý hardvér.

Sniper Elite 4 nie je len o krvavom zabíjaní (recenzia)

Jedna z najlepších taktických akcií tohto roka je viac, než len krvavou školou anatómie človeka.

Za farebné videnie vďačíme predkom, ktorí jedli ovocie

Len ľudia a niektoré druhy primátov majú v oku tri druhy zmyslových buniek.

Huawei Mate 9 chce byť najlepší veľký smartfón (test)

Má obrovský displej a aj napriek nemu sa používa pohodlne. Huawei si za svoju novinku ale pýta viac, ako je zvykom.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Hitparáda štiav
  2. 14. ročník AmCham „JOB FAIR“ v Košiciach
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  5. Malé knedličky, veľké dojmy
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  7. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  8. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  9. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  10. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 850
  2. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 236
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 8 678
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 972
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 773
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 4 067
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 506
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 116
  9. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 372
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 184

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop