SME
Pondelok, 26. október, 2020 | Meniny má DemeterKrížovkyKrížovky

Čo hovoria prieskumy verejnej mienky

CEA: Američania nechcú platiť za informácie

Podľa prieskumu asociácie spotrebnej elektroniky (CEA) je 77 percent Američanov presvedčených, že informácie na webových stránkach, obrázky, internetová hudba a hry by mali byť bezplatné.

(Consumer Electronics, február 2001)

CE: Američania platia za informácie

Dvadsať miliónov amerických používateľov internetu už podľa prieskumu Content Intelligence niekedy platilo za informácie z internetu. Štyridsaťtri percent respondentov uviedlo, že platili preto, lebo na žiadnej inej stránke neboli rovnaké informácie dostupné, 39 percent bolo „zvedavých na platený obsah“. Deväť z desiatich používateľov zaplatilo za zábavný obsah, z toho polovica za erotiku a pornografiu.

Skryť Vypnúť reklamu

(contentintelligence.com, november 2001)

Mondex: Briti sú ochotní platiť

Podľa prieskumu Mondexu je 57 % britských používateľov internetu ochotných platiť za internetové vyhľadávanie, archívne správy, sťahovanie hudby, prístup k online cestovným poriadkom, horoskopy a finančné služby. Najviac peňazí by Briti dali za finančné správy, ďalej za možnosť platiť cez internet účet za mobilný telefón, za online hry a za kvalitné vyhľadávanie.

(www.mondex.com, máj 2001)

Pew Internet: Používateľov platby nenadchýnajú

Podľa prieskumu The Pew Internet & American Life sa 17 % používateľom už stalo, že ich obľúbená stránka od nich začala vyžadovať poplatky. Iba 12 % z nich skutočne zaplatilo, 50 % dokázalo nájsť inú službu, ktorá bola stále bezplatná. Dvanásť percent používateľov uviedlo, že ich obľúbená stránka skrachovala.

Skryť Vypnúť reklamu

(www.pewinternet.org, november 2001)

iStrat: Používatelia začínajú súhlasiť s platbami

Päťdesiatdva percent britských používateľov internetu je podľa iStratu ochotných platiť za „kvalitné informácie“ na internete. Až 80 % by platilo za hudbu a 35 % za priame prenosy športových udalostí. Starší ľudia sú podstatne menej ochotní platiť, než mladší.

(www.istrat.co.uk, júl 2001)

JMM: Počet ľudí ochotných platiť sa znižuje

Podľa štúdie Jupiter Media Metrix sa počet ľudí ochotných platiť za informácie na internete od augusta 2000 do marca 2002 znížil zo 45 na 42 percent. V inom prieskume tej istej agentúry odpovedalo na otázku „Za čo by ste boli ochotní platiť na internete, ak by bezplatný obsah neexistoval?“ 63 % respondentov: „Za nič“.

(Wired, CNET, marec 2002)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Koronavírus na Slovensku: Celoplošné testovanie bude tento víkend (minúta po minúte)

Celkový počet nakazených na Slovensku dosiahol číslo 45 155. Pandémia Covid-19 si doteraz vyžiadala 165 obetí.

v popredí vpravo premiér Igor Matovič, v pozadí sprava minister zdravotníctva Marek Krajčí, minister obrany Jaroslav Naď a náčelník Generálneho štábu Ozbrojených síl Daniel Zmeko na brífingu s novinármi počas prestávky zasadnutia Ústredného krízového štábu.

Odvolali rektora STU Fikara, na rokovaní bola polícia

Akademici si odhlasovali koniec Miroslava Fikara.

Rektor Slovenskej technickej univerzity (STU) Miroslav Fikar.
Komentár Petra Schutza

Do análov hlavným vchodom

Ani päťtisíc odhalených v predpremiére nedáva odpoveď na záhadu, že načo je dobré plošné testovanie.

Peter Schutz
Južný pól Mesiaca. V tejto oblasti má v roku 2024 pristáť misia Artemis III.

Neprehliadnite tiež

Južný pól Mesiaca. V tejto oblasti má v roku 2024 pristáť misia Artemis III.

NASA predstavila nový objav, na povrchu Mesiaca je voda

Zistenie môže mať význam pre misie ľudí.

Mesiac z Medzinárodnej vesmírnej stanice.

Najlepší lacný mobil do dvesto eur (jeseň 2020)

Je lepšie Lenovo, Huawei alebo Xiaomi?

Inzercia - Tlačové správy

  1. Fresh Market má novú predajňu Sanagro. Takto to tam vyzerá
  2. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  3. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  4. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  5. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  6. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  7. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  8. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  9. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  1. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  2. Chief of Slovak Telekom: We care about the future of Slovakia
  3. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  5. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  6. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  7. Kvalitné sporenie si dokážete vybaviť z pohodlia domova
  8. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  9. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  10. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 24 153
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 21 307
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 15 872
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 683
  5. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 12 229
  6. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 12 080
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 706
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 867
  9. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 10 773
  10. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 641