
James Stevenson z vývojárskeho tímu Insomniac (Ratchet & Clank, Resistance) pre CVG povedal, že maximum dostanú z Playstationu 3 skúsení herní vývojári najskôr o dva až tri roky.
Ak sa pozrieme na nedávno vydaný hit Uncharted 2: Among Thieves, nechceme ani vedieť, kam sa za tie roky hranica vizuálnej krásy ešte posunie. Platforma PS3 je totiž stále nevyužitá a odhaduje sa jej vysoká životnosť. Stevenson to dokumentuje porovnaním práve prvého a druhého dielu Uncharted od Naughty Dogs, na ktorom je nádherne vidieť, aký pokrok tvorcovia spravili.
Navyše sa vydaním novej Slim verzie za nižšiu cenu dostane PS3 k viacerým užívateľom, stúpne záujem o hry pre túto platformu a tvorcovia hier budú mať početnejšie publikum - a platiacich zákazníkov. Efektívne využitie PS3 teda podľa všetkého len príde. Oproti konkurencii má Sony výhodu vo využívaní modernejších technológií. Ak sa navyše vývojárske tímy budú sústrediť výhradne na jednu platformu – Playstation 3 – a nebudú sa obmedzovať multiplatformovým vývojom, bude značka Playstation znovu vo vedení. Minimálne v tom technologickom. Ako príklad do budúcnosti môžeme uviesť Heavy Rain.
Zdroj: CVG, VG247