ť svoj zadok od počítača.
Otvoríte si webovú stránku a poprechádzate sa vyzdobenou ulicou. Nahliadnete do svojich obľúbených obchodov, aby ste si v regáloch vybrali tovar, ktorý si necháte poslať domov. Nakupovanie cez internet má dostať novú tvár. Osobnú a dôverne známu. Vďaka projektu, ktorý bude simulovať nákupné ulice a ponuku predajní na serveroch spoločnosti.
Umelý svet má byť čo najrealistickejší, aby nestratil na sezónnej atmosfére. Kým vy budete môcť pozvať svojich priateľov cez Facebook na prechádzku po meste spojenú s nákupmi, obchodníci, ktorí sa zúčastnia projektu budú mať čo robiť, aby vám ponúkli svoje trháky.
Projekt NearLondon bude spustený na budúci mesiac a príchod Vianoc by nemal skoncovať s jeho existenciou. Prevádzkovatelia budú pokračovať v digitalizácii ďalších častí Londýna. Hoci aj tých turistických.
Nuž a čím môže byť internetové nakupovanie iné, ako to obyčajné? Asi tým, že presedíte pri klávesnici hodiny, kým zistíte v ktorom obchode nakúpite najlacnejšie. V ktorom že to regáli majú ponožky a trenírky pre pánov?