SME

Panasonic predstaví 3D plazmu

Špeciálne okuliare na očiach, preblikávajúci obraz televízora a blu-ray disk s 3D filmom rotujúci v mechanike prehrávača. Taká je vízia budúcnosti našich obývačiek v podaní Panasonicu. S predajom by sa malo začať už v budúcom roku.

Špeciálne okuliare na očiach, preblikávajúci obraz televízora a blu-ray disk s 3D filmom rotujúci v mechanike prehrávača. Taká je vízia budúcnosti našich obývačiek v podaní Panasonicu. S predajom by sa malo začať už v budúcom roku.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Panasonic v najbližších dňoch predstaví prototyp televízora, ktorý je podobný tým, ktoré by mohli osídliť naše obývačky. Má 50 palcovú uhlopriečku, plné HD rozlíšenie a plazmový neoPDP panel. Od tých ostatných sa líši tým, že ponúka divákom nový zážitok. Priestorový.

SkryťVypnúť reklamu

Použitá technológia nie je žiadnou novinkou, objavila sa už vo svete počítačov. Televízor striedavo zobrazuje obrazové informácie zvlášť pre pravé a ľavé oko, ktoré sú filtrované elektronickými okuliarmi. Tie sú synchronizované s obrazovkou a prepúšťajú svetlo vždy pre to oko, ktorého obraz je aktívny. Rýchle blikanie divák vďaka zotrvačnosti zraku nepostrehne, má to však nevýhodu. Bez okuliarov to nefunguje.

Kým technologické firmy stojace za blu-ray fórom a tvorcovia HDMI štandardu majú úplne jasno v tom, akým spôsobom bude 3D obraz zapisovaný na optické disky, výrobcovia televízorov stále experimentujú. Všetci však stoja pred rovnakou výzvou. Musia dokázať spracovať v rovnakom čase dvojnásobné množstvo obrazových dát a snímkovaciu frekvenciu svojich televízorov musia pre zachovanie kvality obrazu zdvojnásobiť.

SkryťVypnúť reklamu

Panasonic to riešil novým luminiforom v neoPDP paneloch. Ten sa rýchlejšie rozsvecuje, ale aj zhasína.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári cez zamknutú obrazovku zistia zdravotné údaje.


Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 733
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 395
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 951
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 564
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 728
  6. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 431
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 063
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 782
SkryťZatvoriť reklamu