SME

Švajčiarsky Orange plánuje výrazné investície v záujme zvýšenia kvality

Lausanne 28. marca (TASR) - Generálny riaditeľ švajčiarskej dcérskej spoločnosti skupiny Orange Andreas Wetter v rozhovore pre agentúru Reuters uviedol, ...

Lausanne 28. marca (TASR) - Generálny riaditeľ švajčiarskej dcérskej spoločnosti skupiny Orange Andreas Wetter v rozhovore pre agentúru Reuters uviedol, že mu nezáleží na tom, ktoré miesto obsadzuje Orange na švajčiarskom trhu s mobilnými operátormi.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oveľa dôležitejšie je preňho prebratie zákazníkov spoločnosti Swisscom, ktorá na štátom kontrolovanom trhu zaujíma vedúce postavenie. Ceny spoločnosti Orange sú v porovnaní so Swisscomom o 20 až 30 % nižšie.

"Nízke ceny nie sú všetko. Zaujíma ma nielen kvantitatívny, ale aj kvalitatívny rast," uviedol A. Wetter, ktorého firma plánuje výrazné investície do infraštruktúry a služieb pre individuálnych zákazníkov ako aj pre firmy.

SkryťVypnúť reklamu

Švajčiarsky Orange mal ku koncu minulého roka 925 000 klientov v porovnaní so švajčiarskou jednotkou, spoločnosťou Swisscom Mobile, ktorá mala 3,37 milióna zákazníkov.

Príjmy spoločnosti pred zaplatením úrokov, zdanením a amortizáciou (EBITDA) predstavovali v minulom roku 10,5 milióna SFR (6,3 milióna USD) v porovnaní s rokom 2000, ktorý spoločnosť ukončila so stratou 523,7 milióna SFR.

Švajčiarsky člen skupiny Orange celkovo investoval zhruba 1,8 miliardy SFR a ešte plánuje v rokoch 2002-2003 investovať ďalšiu miliardu do zvýšenia počtu antén na 3 500 a vybudovania infraštruktúry siete mobilných služieb tretej generácie (3G).

Spoločnosť očakáva, že tieto investície sa jej vrátia vo forme operačných výnosov tak o 7 až 10 rokov.

SkryťVypnúť reklamu

* 1 pav zll

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 588
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 254
  3. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 147
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 025
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 4 264
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 867
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 200
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 1 850
SkryťZatvoriť reklamu