SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Švajčiarsky Orange plánuje výrazné investície v záujme zvýšenia kvality

Lausanne 28. marca (TASR) - Generálny riaditeľ švajčiarskej dcérskej spoločnosti skupiny Orange Andreas Wetter v rozhovore pre agentúru Reuters uviedol, ...

Lausanne 28. marca (TASR) - Generálny riaditeľ švajčiarskej dcérskej spoločnosti skupiny Orange Andreas Wetter v rozhovore pre agentúru Reuters uviedol, že mu nezáleží na tom, ktoré miesto obsadzuje Orange na švajčiarskom trhu s mobilnými operátormi.

Oveľa dôležitejšie je preňho prebratie zákazníkov spoločnosti Swisscom, ktorá na štátom kontrolovanom trhu zaujíma vedúce postavenie. Ceny spoločnosti Orange sú v porovnaní so Swisscomom o 20 až 30 % nižšie.

"Nízke ceny nie sú všetko. Zaujíma ma nielen kvantitatívny, ale aj kvalitatívny rast," uviedol A. Wetter, ktorého firma plánuje výrazné investície do infraštruktúry a služieb pre individuálnych zákazníkov ako aj pre firmy.

Skryť Vypnúť reklamu

Švajčiarsky Orange mal ku koncu minulého roka 925 000 klientov v porovnaní so švajčiarskou jednotkou, spoločnosťou Swisscom Mobile, ktorá mala 3,37 milióna zákazníkov.

Príjmy spoločnosti pred zaplatením úrokov, zdanením a amortizáciou (EBITDA) predstavovali v minulom roku 10,5 milióna SFR (6,3 milióna USD) v porovnaní s rokom 2000, ktorý spoločnosť ukončila so stratou 523,7 milióna SFR.

Švajčiarsky člen skupiny Orange celkovo investoval zhruba 1,8 miliardy SFR a ešte plánuje v rokoch 2002-2003 investovať ďalšiu miliardu do zvýšenia počtu antén na 3 500 a vybudovania infraštruktúry siete mobilných služieb tretej generácie (3G).

Spoločnosť očakáva, že tieto investície sa jej vrátia vo forme operačných výnosov tak o 7 až 10 rokov.

Skryť Vypnúť reklamu

* 1 pav zll

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zľava: Jozef Brhel, Milan Fiľo, Jaroslav Haščák a Juraj Široký.

Skupina najbohatších Slovákov má vyššie ambície ako kaviareň či reštauráciu.

15 h

Prvá vlna ich minula, druhá udrela horšie.

4 h

Nemocnica nikdy nezažila toľko úmrtí.

22. jan

Neprehliadnite tiež

Podcast Klik.

Komentovaný prehľad technologických správ.

23. jan

O biobezpečnosti a spôsoboch, akými bioinžinieri geneticky upravené bunky robia bezpečnými.

22. jan

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 41 771
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 279
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 010
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 441
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 994
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 937
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 374
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 252
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 112
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 987