BRATISLAVA. Od včera upozorňuje náš najmladší operátor na svojom webe ľudí, že dvomi eurami odškodní toho, koho sa dotkol výpadok dobíjacieho systému v pondelok 17. augusta 2008.
V tlačovej správe to dnes potvrdil aj hovorca spoločnosti René Parák. "Telefónica O2 Slovakia sa ospravedlňuje zákazníkom za oneskorené dobíjanie kreditu. Záleží nám na spokojnosti zákazníkov O2 s našimi službami, preto ako kompenzáciu naša spoločnosť navýši kredit všetkých dotknutých zákazníkov o 2 € za každý pokus o dobitie kreditu," povedal Parák.
Spoločnosť zároveň týmto zákazníkom predĺži platnosť navýšeného kreditu. Dotknutí zákazníci budú, podľa spoločnosti, o tomto kroku informovaní prostredníctvom textovej správy.
Telefónica O2 mala problém s dobíjaním predplatených kariet svojich zákazníkov od pondelka 17. augusta do rána nasledujúceho dňa.
Klienti, ktorí sa vtedy snažili kredit dobiť prostredníctvom internetu, neuspeli. Platba im z účtu, alebo kreditnej karty korektne odišla, no kredit sa nenavýšil. Rovnako nefungovalo ani dobíjanie prostredníctvom bankomatov a kupónov. Telefónica vtedy problém opravila do 24 hodín a následne nejaký čas trvalo spracovanie nahromadených požiadaviek. Podľa našich informácií mali všetci klienti kredit dobitý 18. augusta vo večerných hodinách.
Autor: ava