SME
Pondelok, 8. august, 2022 | Meniny má Oskar

Battlefield 1943 prekonal rekord v predajnosti sťahovateľných hier

Štúdio DICE spoločnosti Electronic Arts oznámilo, že jeho titul Battlefield 1943 sa stal v prvom dni a týždni od svojho uvedenia na trh celosvetovo najrýchlejšie predávanou hrou Xbox LIVE Marketplace. Ten istý úspech dosiahol titul na PlayStation Network v Severnej Amerike. Celkovo sa na Xbox LIVE Marketplace a PlayStation Network predalo od 8. júla, keď hra oficiálne vyšla, vyše 600 000 kópií Battlefield 1943.

Cítim sa poctený tým, ako bola hra zatiaľ prijatá,“ uviedol Gordon Van Dyke, producent Battlefield 1943. „ Sledovať a byť súčasťou tejto non-stop multiplayerovej akcie je pre nás ozajstný zážitok a len ťažko chápeme, ako rýchlo naši fanúšikovia pokorili métu 43 miliónov 'kills'. Môžeme smelo prehlásiť, že sa nám podarilo nastoliť nový štandard toho, čo možno v kategórii sťahovateľných hier docieliť a hráči jasne oceňujú vysokú hodnotu, ktorú Battlefield 1943 za cenu len 15 amerických dolárov predstavuje.“ Battlefield 1943 je teraz k dispozícii na Xbox LIVE Marketplace a PlayStation Network za 1200 MS Points, resp. za 15 amerických dolárov.

SkryťVypnúť reklamu

Battlefield 1943 je niekoľkonásobne ocenená strieľačka z pohľadu prvej osoby, ktorú server G4tv.com označil za „... terno. Skvelý zvuk, grafika a cena.“ Server IGN napísal: „Battlefield 1943 je ohromným balíkom, ktorý nastavuje novú latku všetkým digitálnym titulom.“ Battlefield 1943 je úplne nová akčná multiplayerová hra, distribuovaná výhradne vo verzii na stiahnutie, ktorá prináša špičkovú akciu z 2. svetovej vojny v štýle DICE priamo k hráčom. Predstavia sa v nej dva adrenalínové módy, v ktorých sa na štyroch klasických battlefieldových mapách – Wake Island, Guadalcanal, Iwo Jima a Coral Sea – môže stretnúť až 24 hráčov. Tieto mapy sú inšpirované hrou Battlefield 1942 a boli od základu predizajnované a preprogramované s použitím enginu DICE Frostbite, ktorý hráčom umožňuje rozpútať na zemi, vo vzduchu aj na vode nevídané peklo.

SkryťVypnúť reklamu

Viac o hre sa dočítate v našej novinke.

Zdroj:PR

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Podcast Klik.

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 3 ďalší 6. aug
Vývoj syntetického embrya až do ôsmeho dňa (vpravo dole). Má zárodky orgánov - bijúce srdce i mozog.

Videli biť myšacie srdce.


5. aug

Nové správy zo sveta vedy.


a 2 ďalší 5. aug

Rozhovor s výskumným riaditeľom CEMEA.


a 2 ďalší 5. aug

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za vysokou spotrebou sa často skrýva zlá kondícia motora
  2. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  3. Na Oravskej priehrade s Kalim aj Spievankovom. Vidíme sa naživo
  4. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete
  5. Kde u nás kúpite domácke potraviny
  6. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať
  7. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha
  8. Miliónová autorka Táňa K. Vasilková: Po úspechu som netúžila
  1. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  2. Goralské folklórne slávnosti po prvýkrát priamo v horách
  3. Za vysokou spotrebou sa často skrýva zlá kondícia motora
  4. Ktoré regionálne projekty podporí Nadácia COOP Jednota?
  5. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete
  6. Kde u nás kúpite domácke potraviny
  7. Na Oravskej priehrade s Kalim aj Spievankovom. Vidíme sa naživo
  8. Tetovanie a piercing - aké zdravotné riziká môžu spôsobiť?
  1. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete 9 479
  2. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať 6 912
  3. Pozrite si, kedy hrá futbalové zápasy vaše mesto či dedina 6 274
  4. Miliónová autorka Táňa K. Vasilková: Po úspechu som netúžila 5 364
  5. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha 5 331
  6. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články 3 756
  7. Kde u nás kúpite domácke potraviny 2 499
  8. Dobrá správa pre pacientov s cukrovkou 2 488
SkryťZatvoriť reklamu