SME

Najlacnejší internet pre domácnosti stojí v priemere 12,38 eura

Za najlacnejšie pripojenie na internet v súčasnosti zaplatia domácnosti na Slovensku 12,38 eura mesačne.

BRATISLAVA. Za najlacnejšie pripojenie na internet v súčasnosti zaplatia domácnosti na Slovensku 12,38 eura (372,96 Sk) mesačne. Ide o priemernú cenu mesačných paušálov vrátane zariadení a inštalačných poplatkov rozrátaných na obdobie viazanosti. TASR o tom informoval internetový server porovnat.sk.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Tento priemerný údaj vychádza z najlacnejších produktových variantov až 22 slovenských internetových providerov," uviedol projektový manažér porovnat.sk Martin Štefánik. Oproti minulému mesiacu tak najlacnejší variant internetového paušálu klesol o 0,88 eura (26,51 Sk). Štefánik vidí dôvod v rozšírení spolupráce servera s novými providermi.

SkryťVypnúť reklamu

"Od minulého mesiaca sme nadviazali spoluprácu s ďalšími 11 lokálnymi poskytovateľmi. Ich cenníky stlačili dole priemerné poplatky za aktuálne najlacnejšie varianty internetu," konštatoval projektový manažér.

porovnat.sk zlučuje ponuky domácich operátorov, umožňuje záujemcom na základe zadanej adresy vyhľadávať dostupné pripojenia a porovnávať ich.

Internet

Ilustračné foto

Vyšetrovanie sa zameriava najmä na krajne pravicové prejavy.


TASR 5
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Triptych Klaňanie troch kráľov - digitálny záznam diela.

V lete 1995 sa dielo stalo rukojemníkom SIS.


2
Ruský vojak, ktorého matka varuje, že ho po výmene vrátia rovno na front.

Rusov po výmene posielajú späť na front.


Eliška Novotná a 1 ďalší 22
Ilustračná snímka.

Prehľad cien z desiatich obľúbených dovolenkových destinácií.


7
Nataša Holinová

Od generálneho prokurátora nikto nečakal, že pôjde vládnej moci proti srsti.


8

Neprehliadnite tiež

Podcast Klik

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 2 ďalší
Až dve tretiny nových ochorení majú pôvod v prenose zo zvieraťa na človeka.

(Ne)vedecký newsletter Tomáša Prokopčáka.


1
Herec Dwayne Johnson a speváčky Beyoncé a Rihanna sa podľa novej štúdie dajú považovať za cool osoby. No cool človek môže byť aj kontroverzný.

Skúmali, čo znamená byť cool.


20
Simulácia rozloženia hmoty v kubickej časti vesmíru. Modré štruktúry vlákien predstavujú hmotu (predovšetkým tmavú hmotu) a prázdne oblasti medzi nimi predstavujú vesmírne prázdnoty.

Kontroverzná hypotéza môže vysvetliť Hubblovo napätie.


Komerčné články

  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  6. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  1. Ako znížiť vysoký tlak a cholesterol
  2. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  3. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  4. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  5. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  6. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  7. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  8. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  1. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 9 642
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 5 375
  3. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 2 769
  4. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 698
  5. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 181
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 1 965
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 1 951
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 1 691
SkryťZatvoriť reklamu