SME

Tvorca kultového Syndicate sa obáva novej reinkarnácie

Sean Cooper, jeden z tvorcov dnes už kultovej hry Syndicate z roku 1993, sa pozerá na predpokladané pokračovanie skepticky. Podľa neho by ďalší diel už nemal potrebný náboj originálu, pretože vtedy išlo o herný prototyp. V októbri minulého roku totiž viaceré herné médiá informovali o tom, že vlastníci práv na značku – Electronic Arts – zverili práce na pokračovaní skúseným vývojárom z Starbreeze Studios (Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, The Darkness).

V marci tohto roku bola táto neoficiálna informácia potvrdená magazínom Game Informer, ktorý ju mal z hodnoverného zdroju blízkeho vývojárskemu tímu. Electronic Arts síce oficiálne hru neoznámili, no podľa všetkého ide o pravdivú informáciu. A prečo skeptický pohľad jedného z pôvodných tvorcov?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Bullfrog pred viac než 15 rokmi totiž stvoril hru, ktorej hlavnou podstatou bolo zabíjanie ľudí. Podľa zápletky vládnu svetu budúcnosti obrie korporácie, pre ktoré zákony neplatia a hráč mal pod palcom nájomných vrahov, ktorí v rukavičkách nejednali. Strategický projekt ponúkol hráčom skvelú stratégiu vedenú v reálnom čase, kde nebola o násilné scény núdza.

Jeden pokus o prevedenie skvelej hrateľnosti tu už bol. V kompilácii EA Replay vyšlo pôvodné Syndicate pre handheld Playstation Portable a kvalita hry bola hrozná. Cooper preto neverí, že sa Electronic Arts podarí srdce pôvodnej hry preniesť do novej verzie. Pre hru, ktorá nebola oficiálne ešte potvrdená to nie je najlepšia reklama. Electronic Arts navyše medzi hráčmi nemá až tak dobrú povesť kvôli nevhodne zvolenej stratégii neoriginálnych pokračovaní, ktorá sa síce chvalabohu príchodom nového vedenia zmenila a obrat priniesol hneď niekoľko zaujímavých projektov.

SkryťVypnúť reklamu

My však novému Syndicate veríme. Ak nezasiahnu ratingové spoločnosti, cenzorské skupiny nebudú robiť z tohto projektu nástroj pekla na ovládnutie sveta, môžeme sa tešiť na krvavé hody určené výhradne dospelému publikum. Drsný svet si žiada drsné riešenia. A kde pramení naša viera? Samotní vývojári dokázali, že nikdy nerobia žiadne ústupky a ako v komixovej adaptácii The Darkness, tak aj v novom Riddickovi predviedli, že ich hry sú určené pre vyhranené publikum.

Zdroj:Joystiq

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 14 861
  2. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 5 757
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 946
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 529
  5. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 4 105
  6. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 700
  7. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 3 370
  8. Plátené tašky a opakované použitie 3 191
SkryťZatvoriť reklamu