SME
Streda, 21. október, 2020 | Meniny má UršuľaKrížovkyKrížovky

Pohľad na superhrdinské inFamous

Herný projekt inFamous vznikajúci v externom vývojárskom štúdiu Sucker Punch (séria Sly) molochu Sony možno nebol propagovaný až v tak veľkej miere ako iné projekty, no po prvých recenziách sa začalo hovoriť o superprojekte. Európske vydanie je naplánované na zajtra, 27. mája, a my vám s vydaním prinesieme na akčnú hru z postapokalyptického prostredia so supehrdinom v hlavnej úlohe recenziu. Prvé oslavné ódy sršali výhradne optimistickými slovami, po poriadnom zahraní vám prinesieme náš názor. Teraz však máme pre vás pripravený launch trailer.

Menší úryvok z rozpísanej recenzie:
Pri pohľade na inFamous sa neubránite pocitu, že vývojári zo Sucker Punch chceli mať všetko super. Cool. Úžasné, obrovské, kolosálne. Takže prišli s otvoreným svetom. Pomerne obrovským, avšak nebolo to až tak super, tak do príbehu primiešali teroristický útok a následnú apokalypsu v zdevastovanom meste. To už predsa znie omnoho lepšie. Hrdina hry by mohol bojovať o prežitie. To aj bude, samozrejme zachráni celý svet, ale nesmie to byť len obyčajný človiečik z davu. Musí byť úžasný. Tak mu dáme superschopnosti – ešte ich aj skombinujeme – a nech to vyzerá skvele. Otvorený svet, superhrdina a čo nám tu chýba? Možnosť voľby medzi dobrom a zlom! Áno, to dnes letí, na obal dáme panáka s modrými plameňmi a červenými plameňmi, nejaký cool slogan a musí to byť bomba. inFamous na to vôbec nešlo zle...

Ak sa vám hra pozdáva, určite nepremeškajte ani vývojárske denníky. Keďže sú pomerne dlhé, boli rozdelené na tri rozsiahle časti. Pozrieť si ich môžete aj u nás, pre veľkosť článku uvádzame iba odkazy na samotné videá.

Developer Diary #1
Developer Diary #2
Developer Diary #3

Zdroj:Gametrailers

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vedátorský podcast

Vďaka akému princípu lietajú lietadlá?

Ako vyzerá fyzika lietania.

Na Mesiaci má byť 4G sieť. Vybuduje ju Nokia

Zariadenie vynesú koncom roka 2022.

Vizualizácia práce astronautov na Mesiaci. NASA a telekomunikačný výrobca Nokia sa spojili, aby na našej družici poskytli prvú bezdrôtovú sieť 4G.
Koľko známych vesmírnych objektov na fotke nájdete? Fotka Tomáša Slovinského sa už tretíkrát za posledný rok stala Astronomickou snímkou dňa NASA.