Mohli ste si od nás prečítať zhrnutie faktov a hlavne dojmy z hrateľnej verzie vojenského simulátoru ArmA II (odporúčame ešte aj porovnanie technického spracovania z Tiscali), a preto už o hre samotnej toho viete dosť. Napríklad i to, že pôjde o hardvérovo pomerne náročný projekt. Samozrejme, z betaverzie, ktorá ešte nie je dostatočne vyladená, sa nedá korektne posúdiť vhodná konfigurácia pre predávanú hru. Aj preto vývojári z Bohemia Interactive Studio uvoľnili oficiálnu minimálnu a optimálnu konfiguráciu, ktorú nájdete pod článkom v tabuľke. Ako sme už uviedli v samotných dojmoch, na konfigurácii slabšej ako optimálne (CPU C2D 3.0 GHz, 4 GB RAM, Radeon 4830) – teraz už oficiálne – optimálnej hra bežala bez problémov v rozlíšení 1280 x 1024 (alebo širokouhlý ekvivalent), no rozlíšenia nad 1600 bodov boli miestami nehrateľné z dôvodu nepresného mierenia na väčšie vzdialenosti. Framerate v týchto prípadoch ťažko vystúpil nad 25 fps. Rozľahlý svet s vysokou dohľadnosťou (je to nutnosť pre prehľad) si žiada svoju daň.
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Minimálna konfigurácia CPU: Dual Core CPU (Intel Pentium 4 3.0 GHz, Intel Core 2.0 GHz, AMD Athlon 3200+ alebo rýchlejší) RAM: 1 GB Grafická karta: Nvidia Geforce 7800 / ATI Radeon 1800 alebo rýchlejšia s podporou SM 3.0 a 256 MB VRAM HDD: 10 GB Optimálna konfigurácia CPU: Quad Core CPU alebo rýchle Dual Core CPU (Intel Core 2.8 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ alebo rýchlejší) RAM: 2 GB Grafická karta: Nvidia Geforce 8800GT or ATI Radeon 4850 alebo rýchlejšia s podporou SM 3.0 a 512 MB VRAM HDD: 10 GB |
Zdroj:PR