Orange vyjadruje preto počudovanie, že spoločnosť Telefonica O2 Slovakia už dva týždne nerešpektuje rozhodnutie komisie, ktorá rozhodla, že jej printová a bilboardová reklama "Vyskúšajte už niečo iné" je v rozpore s Etickým kódexom.
Podľa manažéra oddelenia Corporate Affairs spoločnosti Orange Slovensko Petra Tótha je nerešpektovanie nálezu zo strany spoločnosti Telefonica O2 Slovakia ohrozením mechanizmu fungovania etickej samoregulácie v reklame na Slovensku a vytvára nebezpečný precedens.
Rada pre reklamu na svojom zasadnutí ešte 9. apríla 2009 rozhodla, že vyššie uvedená reklamná kampaň je v rozpore s Etickým kódexom, pretože nedovoleným spôsobom využíva firemnú identitu svojho konkurenta. Konanie je prekvapujúce o to viac, že táto spoločnosť sa sama verejne prezentuje ako firma, ktorej mimoriadne záleží na férovosti, zdôrazňuje v stanovisku Tóth.
Strohá reakcia O2
"Rozhodnutie RPR rešpektujeme a odporúčame spoločnosti Orange, aby si najskôr pozametala pred vlastným prahom," uviedol René Parák, hovorca O2 a manažér pre styk s médiami.