Ani 1.7 milióna predaných kusov Xboxu 360 nezabránilo zhoršeniu, miernemu poklesu obratu hernej divízie. Microsoft však hľadá i pozitíva a považuje Xbox 360 za silnú značku aj za celkový predaj konzol, ktorý oproti tretiemu kvartálu 2008 dokonca stúpol o 30%. Dôvodom zvýšenia dopytu je jednoznačne zníženie ceny konzoly, no príjemnejšie ceny pre užívateľov zas mali dopad na celkový obrat.
Na druhú stranu sa môže Microsoft pochváliť konzolou, ktorú hardcore hráči obľubujú, má najvyšší podiel predaných hier na jednu konzolu (8.3) a taktiež najvyšší počet predaných periférií na jednu konzolu (3.9). Kríza nepostihla len Microsoft a sme veľmi zvedaví, kedy sa k zníženiu ceny konzoly prepracuje aj konkurenčné Nintendo a Sony. Nižšia cena Xboxu 360 totiž skutočne pomohla i v časoch krízy.
Zdroj:Kotaku