"Orange je pripravený individuálne posúdiť každú reklamáciu súvisiacu s výpadkom a v prípade jej oprávnenosti zákazníka odškodniť. Orange Slovensko sa všetkým dotknutým zákazníkom ešte raz ospravedlňuje.," uviedla spoločnosť v správe pre médiá.
Orange zaznamenal výpadok svojich služieb poskytovaných prostredníctvom vlastnej optickej siete už v utorok, na odstránení technickej poruchy sa stále intenzívne pracuje. Podľa manažéra vzťahov s verejnosťou Orange Slovensko Petra Tótha bola technická porucha v optickej infraštruktúre zapríčinená v internej IP sieti, ktorá prepája jednotlivé servisné platformy. To podľa neho spôsobilo problém pri prideľovaní IP adries. Ako ďalej informoval, výpadok zaznamenali viacerí zákazníci využívajúci najmä FiberNet a FiberTel. Problémy sa netýkali celej zákazníckej bázy služieb Orange Doma, ktorých je aktuálne približne 25 tis.