Dante´s Inferno pre PSP vyvíja mnohými cenami ovenčené štúdio EA Redwood Shores v spolupráci s Artificial Mind and Movement (A2M) so sídlom v kanadskom Montreali. „Náš tím a ľudia v A2M pracujú s víziou Dante´s Inferno a prekladajú ju priamo pre PSP,“ uviedol Jonathan Knight, výkonný producent a kreatívny riaditeľ Dante´s Inferno. „Majitelia PSP môžu očakávať obdobne rýchly a citlivo reagujúci herný systém vo všetkých deviatich detailne spracovaných kruhoch pekla. Rovnaký, aký plánujeme na konzolách.“
Dantova Božská komédia, niekedy tiež zvaná „Dantovo peklo“, je považovaná za dielo, ktoré určilo súčasné vnímanie pekla a očistca v celej západnej kultúre. Podobne, ako v pôvodnej básni sa hráči novej adventúry EA z pohľadu 3. osoby vydajú na cestu deviatimi kruhmi pekla, symbolizujúcimi predpeklie, libido, obžerstvo, chamtivosť, zlobu, kacírstvo, násilie, podvod a zradu. S postavou Danteho musia hráči postupne čeliť zlu v tých najnepredstaviteľnejších podobách a bojovať o znovuzískanie duše jeho milovanej Beatrice.
Zdroj:PR