SME

Reklamu o tom, že káblová televízia je nudná, Orange upraví

Spoločnosť Orange Slovensko upraví svoju reklamu, v ktorej sa hovorí, že káblová televízia je nudná. Rozhodla sa tak po tom, ako Asociácia prevádzkovateľov káblovej televízie upozornila, že ide o neprípustnú porovnávaciu reklamu.

BRATISLAVA. Spoločnosť Orange Slovensko, a.s., upraví svoju reklamu, v ktorej sa hovorí, že káblová televízia je nudná. Rozhodla sa tak po tom, ako Asociácia prevádzkovateľov káblovej televízie (APKT) upozornila, že ide o neprípustnú porovnávaciu reklamu, ktorá uvádza vlastnosť konkurenčného produktu objektívne neoveriteľnú.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Orange Slovensko si ako člen Rady pre reklamu váži etické zásady reklamnej praxe a platné právne predpisy. Pri tvorbe reklamnej kampane na službu FiberTV preto v žiadnom prípade nebolo našim cieľom znevažovať iné produkty alebo poskytovateľov káblovej televízie," uvádza v reakcii na stanovisko APKT Peter Tóth zo spoločnosti Orange. "Naďalej sme presvedčení, že naša kampaň nie je klamlivá a používa len prijateľnú reklamnú nadsádzku, ktorá je v reklame úplne bežná. Preto nás mrzí, že sa ňou niektoré konkrétne subjekty cítia byť dotknuté. Na dôkaz toho, že sme nikoho z našich konkurentov nechceli poškodiť a nebolo to ani cieľom našej kampane, sme sa ako korektná spoločnosť rozhodli reklamu upraviť," doplnil.

SkryťVypnúť reklamu

Uvedená reklamná kampaň je podľa APKT v rozpore so zákonom o reklame, keďže ide o porovnávaciu reklamu. "Zároveň je pravdepodobné, že ide aj o nekalé obchodné praktiky v zmysle Obchodného zákonníka ako zľahčovanie či klamlivú reklamu, spočívajúce v šírení informácií, ktoré môžu iným súťažiteľom aj spotrebiteľom spôsobiť ujmu," konštatoval v stanovisku APKT prezident asociácie Robert Ťavoda.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 386
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 015
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 132
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 928
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 783
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 831
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 190
  8. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva 1 570
SkryťZatvoriť reklamu