SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Reklamu o tom, že káblová televízia je nudná, Orange upraví

Spoločnosť Orange Slovensko upraví svoju reklamu, v ktorej sa hovorí, že káblová televízia je nudná. Rozhodla sa tak po tom, ako Asociácia prevádzkovateľov káblovej televízie upozornila, že ide o neprípustnú porovnávaciu reklamu.

BRATISLAVA. Spoločnosť Orange Slovensko, a.s., upraví svoju reklamu, v ktorej sa hovorí, že káblová televízia je nudná. Rozhodla sa tak po tom, ako Asociácia prevádzkovateľov káblovej televízie (APKT) upozornila, že ide o neprípustnú porovnávaciu reklamu, ktorá uvádza vlastnosť konkurenčného produktu objektívne neoveriteľnú.

"Orange Slovensko si ako člen Rady pre reklamu váži etické zásady reklamnej praxe a platné právne predpisy. Pri tvorbe reklamnej kampane na službu FiberTV preto v žiadnom prípade nebolo našim cieľom znevažovať iné produkty alebo poskytovateľov káblovej televízie," uvádza v reakcii na stanovisko APKT Peter Tóth zo spoločnosti Orange. "Naďalej sme presvedčení, že naša kampaň nie je klamlivá a používa len prijateľnú reklamnú nadsádzku, ktorá je v reklame úplne bežná. Preto nás mrzí, že sa ňou niektoré konkrétne subjekty cítia byť dotknuté. Na dôkaz toho, že sme nikoho z našich konkurentov nechceli poškodiť a nebolo to ani cieľom našej kampane, sme sa ako korektná spoločnosť rozhodli reklamu upraviť," doplnil.

Skryť Vypnúť reklamu

Uvedená reklamná kampaň je podľa APKT v rozpore so zákonom o reklame, keďže ide o porovnávaciu reklamu. "Zároveň je pravdepodobné, že ide aj o nekalé obchodné praktiky v zmysle Obchodného zákonníka ako zľahčovanie či klamlivú reklamu, spočívajúce v šírení informácií, ktoré môžu iným súťažiteľom aj spotrebiteľom spôsobiť ujmu," konštatoval v stanovisku APKT prezident asociácie Robert Ťavoda.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Kedy sa dostanete na rad? Zverejnili podrobnosti očkovacej stratégie

Mladší ako 45 rokov sa dostanú na rad ako poslední.

Očkovanie v UNLP.

Koronavírus: Pribudlo 2 484 nových prípadov. Potvrdili aj ďalších sto úmrtí na covid (minúta po minúte)

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 228-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 737 obetí. Na Slovensku prebieha plošné testovanie.

Ilustračné foto.

Vlhovej brat: Aj v lyžovaní je politika. Každý chce s nami vybabrať

Vlha hovorí, prečo posledné preteky nedopadli podľa očakávaní.

Petra Vlhová, Boris Vlha
Nemecká kancelárka Angela Merkelová.

Neprehliadnite tiež

Podcast Zoom

Zoom: Vedci objavili nový druh hviezdy

Týždenný podcast o novinkách z vedy.

Vedátorský podcast

Prečo sa magnetické pole Zeme hýbe a ako sa udrží mucha na stene?

Od muchy na stene až po kvantovú nadvládu a gravitačné vlny, Vedátorský podcast odpovedal na otázky poslucháčov.

Ilustračná foto
Podcast Klik

Klik: Ako vás na internete sledujú a čo s tým robiť

Čo všetko sa o vás môžu na internete dozvedieť.

Podcast Klik.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 127
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 25 443
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 510
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 11 246
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 986
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 700
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 566
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 418
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 413
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 325