SME

Reklamu o tom, že káblová televízia je nudná, Orange upraví

Spoločnosť Orange Slovensko upraví svoju reklamu, v ktorej sa hovorí, že káblová televízia je nudná. Rozhodla sa tak po tom, ako Asociácia prevádzkovateľov káblovej televízie upozornila, že ide o neprípustnú porovnávaciu reklamu.

BRATISLAVA. Spoločnosť Orange Slovensko, a.s., upraví svoju reklamu, v ktorej sa hovorí, že káblová televízia je nudná. Rozhodla sa tak po tom, ako Asociácia prevádzkovateľov káblovej televízie (APKT) upozornila, že ide o neprípustnú porovnávaciu reklamu, ktorá uvádza vlastnosť konkurenčného produktu objektívne neoveriteľnú.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Orange Slovensko si ako člen Rady pre reklamu váži etické zásady reklamnej praxe a platné právne predpisy. Pri tvorbe reklamnej kampane na službu FiberTV preto v žiadnom prípade nebolo našim cieľom znevažovať iné produkty alebo poskytovateľov káblovej televízie," uvádza v reakcii na stanovisko APKT Peter Tóth zo spoločnosti Orange. "Naďalej sme presvedčení, že naša kampaň nie je klamlivá a používa len prijateľnú reklamnú nadsádzku, ktorá je v reklame úplne bežná. Preto nás mrzí, že sa ňou niektoré konkrétne subjekty cítia byť dotknuté. Na dôkaz toho, že sme nikoho z našich konkurentov nechceli poškodiť a nebolo to ani cieľom našej kampane, sme sa ako korektná spoločnosť rozhodli reklamu upraviť," doplnil.

SkryťVypnúť reklamu

Uvedená reklamná kampaň je podľa APKT v rozpore so zákonom o reklame, keďže ide o porovnávaciu reklamu. "Zároveň je pravdepodobné, že ide aj o nekalé obchodné praktiky v zmysle Obchodného zákonníka ako zľahčovanie či klamlivú reklamu, spočívajúce v šírení informácií, ktoré môžu iným súťažiteľom aj spotrebiteľom spôsobiť ujmu," konštatoval v stanovisku APKT prezident asociácie Robert Ťavoda.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári si zistia zdravotné údaje.


1
Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 013
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 513
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 437
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 578
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 905
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 466
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 893
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 668
SkryťZatvoriť reklamu