SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Nintendo a násilné hry nejdú dokopy

S násilnými hrami určenými výhradne pre dospelé publikum to bolo na platformách Nintenda vždy náročné. Donedávna mal japonský gigant tvrdú politiku proti kontroverzným titulom, ktoré striktne zakazoval vydávať na svojich platformách. Časy sa však menia a s nimi i priemerný vek hráčov. Starší si žiadajú dospelé tituly, pričom medzi nesmierne obľúbené patrí séria Grand Theft Auto.

Nedávno vydaný diel Chinatown Wars vytvorený špeciálne pre handheld Nintendo DS však po prvom mesiaci príliš nezabodoval a dokázal presvedčiť len 89 tisíc kupujúcich. To je nesmierne malé číslo i na handheldový projekt, hlavne ak bol očakávaný dlhú dobu. Vývojári dúfajú, že predaj hry nebude klesať a napokon si ho zakúpi omnoho viac hráčov. Hodnotenia hry bol priaznivé. Jedna z možností slabšieho predaja sú konzervatívni majitelia NDS, ktorí podobný druh zábavy nevyhľadávajú.

Skryť Vypnúť reklamu

Obdobne dopadol krvavý masaker MadWorld pre Nintendo Wii. Štýlovo spracovaná hra (čiernobiele pozadie s potokmi červenej krvi) je zameraná na akciu trochu hrubšieho zrna. Prítomnosť motorovej píly ako jednej zo zbraní dáva tušiť, že cukrovú vatu v hre zbierať nebudete. Interaktívne prostredie navyše umožňuje hráčom zabíjať nepriateľov rôznymi brutálnymi spôsobmi. MadWorld je na tom dokonca ešte horšie ako Chinatown Wars – predalo sa len 66 tisíc kópií. V Sege však nepanikária a dúfajú, že MadWorld sa vzchopí a bude nasledovať Call of Duty 4, ktoré malo slabé predaje po uvedení hry, no keďže dopyt po hre neochaboval ani mesiace po jej vydaní, napokon sa predávala nadmieru dobre. Aj to je jeden z dôvodov, prečo sa hry pre platformy Nintenda nemusia obávať slabých predajov počas prvých týždňov až mesiacov po dovezení na trh.

Skryť Vypnúť reklamu

Majitelia Nintenda DS (alebo nového DSi) a Wii totiž neprahnú vždy len po novinkách. Netreba však zabúdať ani na to, že publikum pre Nintendo Wii je založené rodinne a na pokojnú atmosféru v teple rodinného krbu vplývajú odrezané končatiny mierne deštrukčne.

Zdroj: Shacknews,Kotaku

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Britský variant už u nás zrejme dominuje. Nemusí to byť nevyhnutne zlá správa

Britskú mutáciu odhalili vo väčšine vzoriek Trenčanov z decembra.

Ilustračné foto
Očkovanie v UNLP.
Minister obrany SR Jaroslav Naď (OĽaNO).
Komentár Petra Schutza

Na vaše prianie, madam

Opäť sa bude aj Kremeľ otriasať. Nie obavami, ale rehotom Putina.

Peter Schutz

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto.
Podcast Zoom

Zoom: Ukázali, aké dlhodobé problémy spôsobí Covid-19

Týždenný podcast o novinkách z vedy.

Vedátorský podcast

Prečo sa magnetické pole Zeme hýbe a ako sa udrží mucha na stene?

Od muchy na stene až po kvantovú nadvládu a gravitačné vlny, Vedátorský podcast odpovedal na otázky poslucháčov.

Ilustračná foto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 912
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 26 220
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 785
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 731
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 237
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 890
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 457
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 356
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 290
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 113