SME

Prekvapujúci výsledok: Až 60 percent žien kliká na internetové bannery

Až 60 percent žien, ktoré navštevujú internetový portál MSN, kliká na reklamné bannery. To je prekvapujúci výsledok štúdie MSN vykonanej spoločnosťou Millward Brown IntelliQuest, v ktorej na otázky odpovedalo 2222 žien.

Až 60 percent žien, ktoré navštevujú internetový portál
MSN, kliká na reklamné bannery. To je prekvapujúci výsledok
štúdie MSN vykonanej spoločnosťou Millward Brown IntelliQuest, v
ktorej na otázky odpovedalo 2222 žien.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viac než tretina z nich (34 percent) zároveň uviedla, že sa
vracia na webovú stránku inzerenta určitý čas po tom, ako si
prezrie jeho reklamu. Až 78 percent žien pritom hľadá na webe
informácie o rôznych produktoch predtým, ako sa rozhodnú pre
nákup. Takmer dve tretiny žien vyhlásilo, že internet im pri
nákupoch šetrí čas.

SkryťVypnúť reklamu

Výskumu sa zúčastnilo aj 900 mladých mamičiek, podľa
výsledkov až tretina z nich chodí menej do obchodov a využíva
radšej možnosť nákupu cez internet. Táto skupina žien zároveň
najčastejšie hľadá na internete rady odborníkov a navštevuje
stránky venované deťom a rodine, ale aj online hry.

Autor: tb, nua.ie

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 890
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 739
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 641
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 471
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 951
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 689
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 530
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 606
SkryťZatvoriť reklamu