Až 60 percent žien, ktoré navštevujú internetový portál
MSN, kliká na reklamné bannery. To je prekvapujúci výsledok
štúdie MSN vykonanej spoločnosťou Millward Brown IntelliQuest, v
ktorej na otázky odpovedalo 2222 žien.
Viac než tretina z nich (34 percent) zároveň uviedla, že sa
vracia na webovú stránku inzerenta určitý čas po tom, ako si
prezrie jeho reklamu. Až 78 percent žien pritom hľadá na webe
informácie o rôznych produktoch predtým, ako sa rozhodnú pre
nákup. Takmer dve tretiny žien vyhlásilo, že internet im pri
nákupoch šetrí čas.
Výskumu sa zúčastnilo aj 900 mladých mamičiek, podľa
výsledkov až tretina z nich chodí menej do obchodov a využíva
radšej možnosť nákupu cez internet. Táto skupina žien zároveň
najčastejšie hľadá na internete rady odborníkov a navštevuje
stránky venované deťom a rodine, ale aj online hry.