Chystá pravidlá, ktoré majú určiť, akým spôsobom môžu internetové firmy zbierať dáta o internetistoch a ich návykoch, uchovávať ich a spracovávať. Cieľom je definovať presné hranice toho, čo je súkromie, a čo nie.
Internetové giganty si dnes robia, čo chcú. Využívajú najrôznejšie technológie na to, aby na základe našich návykov upravili inzerciu a výsledky vyhľadávaní tak, aby uspokojili požiadavky svojich zákazníkov. Málokto však vie, s akými dátami pracujú a či sme v bezpečí. Firmy vedia ktoré stránky navštevujeme, čo obsahuje naša elektronická pošta, aké dáta vkladáme do online služieb, ktoré každodenne používame.
Zostaviť presné pravidlá nebude jednoduché. Keďže technologický svet sa neustále vyvíja, prijaté pravidlá budú musieť kráčať bok po boku inovácií.
Autor: mg