SME

Lidl bude v Nemecku predávať cez internet lacné autá

Nemecký diskontný maloobchodný reťazec Lidl rozšíril od dnešného dňa svoje služby na internetový predaj áut.

BERLIN.

Hovorkyňa siete Petra Trabertová uviedla, že internetový portál spoločnosti bude ponúkať zákazníkom napríklad model Opel Corsa za menej než 11.000 eur (331.386 Sk) a Volkswagen Cross Polo za 14.000 eur (421.764 Sk), čo predstavuje asi 25-% zľavu oproti odhadovaným maloobchodným cenám.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Autá chce Lidl predávať v spolupráci s nemeckým distribútorom vozidiel ATG-Automobile. "Lidl a ATG-Automobile pracujú s rovnakou cieľovou skupinou ľudí," povedala Trabertová. "Zameriavame sa na zákazníkov, ktorí hľadajú kvalitu spolu s výhodnou cenou," tvrdí.

SkryťVypnúť reklamu

Nemecká ekonomika je v recesii, miera nezamestnanosti dosahuje 8,3 % a Lidl verí, že v týchto podmienkach bude internetový predaj áut dobrý obchod. Maloobchodná sieť vychádza aj z toho, že najmä vďaka šrotovnému v hodnote 2500 eur (75.315 Sk) vzrástol vo februári predaj nových áut medziročne o 21 %.

Ferdinand Dudenhöffer, riaditeľ Centra pre automobilový výskum v Gelsenkirchene, však upozorňuje, že doterajšie pokusy predávať autá cez internet a najmä cez supermarkety neuspeli.

"Myslím si, že tento obchod bude pre Lidl veľmi náročný," povedal Dudenhöffer. "Ľudia neradi kupujú na kvalitu náročné produkty cez diskontné predajne potravín."

Pripomenul prípad zásielkového obchodu Quelle, ktorý sa tiež snažil asi pred piatimi rokmi predávať autá cez internet. "Nefungovalo to, a to napriek tomu, že ich stránka bola celkovo hojne navštevovaná," povedal Dudenhöffer. Podľa neho Nemci budú aj naďalej preferovať autopredajne.

SkryťVypnúť reklamu

Informovala o tom agentúra AP.

Internet

Súvisiace témy: Obchod a nakupovanie, Lidl, Nemecko
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  4. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  5. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  6. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 003
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 8 109
  3. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 6 533
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 6 289
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 4 261
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 851
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 175
  8. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt 1 613
SkryťZatvoriť reklamu