SME

Need for Speed: Shift na nových obrázkoch + info

S novými obrázkami  k pripravovanému Need for Speed: Shift sa objavilo aj zopár informácií. Ako bolo pôvodne predstavené i v našom preview, jeden diel z pripravovanej trojice zo sveta Need for Speed sa zameria skôr na reálnejšie jazdenie ako arkádové opieranie sa o neviditeľné steny v zákrutách. Po Undercover, skutočne odfláknutom jazdení, sme čakali výrazné zmeny a treba podotknúť, že tento krok smerom k simulátorom (i keď nepôjde o žiadne hardcore realistické jazdenie ako v prípade GTR) je tým správnym a nevyhnutným. Zmenu bolo treba. 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

K skúseným vývojárom zo Slighty Mad Studios sa pridali ďalší vývojári majúci na svojom konte hneď niekoľko úspešných pretekárskych hier. Vývojári z DICE svoje skúsenosti majú, veď sa podpísali pod takými hitmi ako Burnout, Rallisport Challange, Forza Motorsport, Project Gotham Racing – jednoducho tím zložený z odborníkov, ktorí pracovali vo viacerých spoločnostiach na rôznych pretekárskych tituloch.

Do samotnej hry by sa to malo pretaviť v podobe modelu poškodenia, v rámci možností realistického správania sa vozidla (mimochodom, z obrázkov je zrejmé, že nás čakajú tátoše Audi RS4, Lotus Elise 111R, Pagani Zonda F, Corvette Z06 a Shelby Terlingua, pričom ich budeme môcť upravovať – vonkajší vzhľad i výkon), pohľadu spoza volantu a menej hip-hopu. Potichu sa poďakujeme.

SkryťVypnúť reklamu

Jednotlivé trate zatiaľ neboli konkrétne predstavené v rozsiahlejšom meradle, no rátať môžeme ako s mestskými okruhmi, tak aj dobre známymi traťami napríklad z Formule 1. Veľkou lahôdkou bude podľa všetkého grafické spracovanie. Uvidíme, či bude mať takmer dokonalé Gran Turismo 5 konkurenta, z obrázkov vidno, že detailné textúry a iné grafické finesy (spracovanie kokpitu, vymodelovanie vozidiel s rôznym poškodením, tiene...) hre chýbať nebudú a aby sa nám PC (alebo skôr konzola) nezadýchala, bude pri vysokých rýchlostiach obraz rozmazaný. Lepšiemu zážitku z jazdy by malo dopomôcť nakláňanie hlavy vodiča.

Ak vám tieto informácie nestačia, odporúčame vám pozrieť si rozhovor redaktora Gametrailers s vývojármi.

SkryťVypnúť reklamu

Zdroj: Shacknews, Gametrailers,Joystiq

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu