V samotnom štvrtom kvartáli spoločnosť medziročne zvýšila svoje tržby o 4,1 % na 225 mil. eur. Najvýznamnejšími faktormi, ktoré ovplyvnili rast výnosov bola podľa spoločnosti rastúca prevádzka spolu s rastom mobilných dátových služieb. Podľa Orangeu pretelefonoval priemerný zákazník na Slovensku mesačne približne 100 odchádzajúcich minút, zatiaľ čo zákazníci Orangeu pretelefonovali až 130 takýchto minút.
Ako ďalej operátor informoval, podiel zákazníkov využívajúcich paušálne služby predstavoval na celkovej aktívnej zákazníckej báze 66 %. V posledných troch mesiacoch predstavoval čistý nárast zákazníckej bázy 36 tis. aktívnych klientov. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol približne 22,2 eur.
V roku 2007 dosiahla spoločnosť Orange Slovensko výnosy vo výške 804 mil. eur a celkovo evidovala 2,864 mil. zákazníkov k 31. decembru 2007.
(1 EUR = 31,22658 SKK)*
* kurz, ktorým France Télécom prepočíval výsledky Orange Slovensko.