BRATISLAVA 27. februára (SITA) -
Ako ďalej agentúru SITA informoval portál, týmto krokom chce preniknúť do ďalších segmentov, osloviť nových klientov a posilniť svoju pozíciu na slovenskom trhu internetovej reklamy. "Po minuloročných akvizíciách pokračujeme v rozrastaní do ďalších segmentov a verím, že v krátkej budúcnosti k nim pridáme ďalšie. Jednotkou v návštevnosti sme sa stali organicky, teraz chceme rásť aj v príjmoch a byť jednotkou aj v tejto oblasti," povedal predseda predstavenstva Azet.sk Milan Dubec. Ešte v lete minulého roka portál prostredníctvom finančného poradcu kúpil Slovnik.sk, ďalšou významnou akvizíciou bola napríklad kúpa domény Autobazar.sk.
Azet.sk bude zastupovať Meteo.sk obchodne a stane sa tak exkluzívnym predajcom reklamného priestoru na tejto stránke, ostatné aktivity tohto portálu zostávajú v kompetencii spoločnosti Omega Plus. Reality.sk bude Azet zastupovať exkluzívne voči agentúram a klientom. Prevádzkovateľom stránky Reality.sk aj naďalej zostáva Národná asociácia realitných kancelárií Slovenska. Stránka sa ale po spolupráci so Zoznam.sk osamostatnila.
Portál Azet.sk je jednotkou v dennej a mesačnej návštevnosti slovenského internetu. V pracovných dňoch využije podľa AIMmonitor služby portálu takmer 600 tis. reálnych návštevníkov, mesačne viac ako 1,4 mil. Na jeho tvorbe a rozvoji pracuje v súčasnosti 111 zamestnancov. Prevádzkovateľom portálu je firma Azet.sk, a.s. V roku 2007 zaznamenala obrat vo výške 87 mil. Sk, čo predstavovalo medziročný nárast o 74 %.