
Po virtuálnej Alici z krajiny zázrakov, ktorá kombinovala knižnú predlohu Lewisa Carolla so zaujímavým dizajnom od McGeeho mal tento vývojár na svojom konte len slabšie tituly. Hoci Scrapland nepatrí medzi herný odpad, k vývoju sa dostal len pred jeho koncom a nepatrí k hlavným otcom myšlienok použitých v hre a bol len jej producentom. Jeho vlastné projekty Bad Day L.A. a seriálové poňaté Grimm až tak veľkú dieru do sveta neurobili.
John Riccitiello preto pomerne nečakane oznámil druhý diel netypickej a hlavne nemainstreamovej Alicky. Pred niekoľkými rokmi by sme o EA nepovedali, že radšej pomáha neperspektívnym titulom od hráčmi obľúbených osobností ako investovať do zabehaných sérií. Momentálne sa Alice 2 nachádza v predprodukčnej fáze, takže sa okrem toho, že sa objaví na PC, Playstation 3 a Xbox 360, nič iné nevie.
Zdroj: Shacknews