
Minulý rok sa im podarilo ovládnuť Apple App Store, kde vlastnili väčšinu predaných aplikácií, prevažne hier. Postupne sa chcú presadzovať aj na herných konzolách s jednoduchými, stiahnuteľnými hrami za čo najmenšiu sumu. Túto stratégiu potvrdil aj Michel Guillemot, prezident Gameloftu, ktorý povedal: „V Gamelofte veríme, že naši zákazníci sú neústupní. Chcú tie najlepšie hry pre mobilné telefóny alebo konzoly vo svojom vačku či doma. Taktiež vyžadujú okamžitý prístup k hrám za čo najnižšiu cenu.“
Možno nepovažujete mobilné hry za plnohodnotné tituly, avšak pravdou je, že tento trh sa podobne ako casual tituly nedá ignorovať a momentálne patrí k tým najlepšie sa rozvíjajúcim. Predsa len vývojový cyklus mobilnej hry sa rádovo odhaduje na 3-4 mesiace a potenciálnych kupcov je neúrekom.
Zdroj: Kotaku