SME
Štvrtok, 26. máj, 2022 | Meniny má Dušan

Orange prichádza s novým sloganom a víziou do budúcna

Tesne po T-Mobile prichádza aj Orange s novým sloganom a televíznou kampaňou. Na Slovensku tak uvádza obnovenú víziu značky, ktorú skupina Orange predstavila na jeseň minulého roka najväčšou kampaňou v histórii operátora.

Nový slogan „Spolu dokážeme viac”

Televízny spot, ktorým Orange aj na Slovensku predstaví novú víziu značky Orange, bude mať svoju premiéru v pondelok 2. februára 2009 večer. Koncept kampane je postavený na príbehoch známych osobností zo sveta hudby, športu a showbiznisu v duchu myšlienky "som kto som vďaka všetkým ľuďom v mojom živote". Kampaň vyzdvihuje dôležitosť ľudí, komunikácie, spolupráce a zdieľania v živote každého z nás a deklaruje presvedčenie Orangeu, že každý človek je tvorený ľuďmi, ktorých vo svojom živote stretol a ktorí ho formovali a formujú. Víziou Orangeu je byť značkou, ktorá predovšetkým spája ľudí, pomáha im k vzájomnej spolupráci, navzájom ich zbližuje, pomáha riešiť ich spoločné záujmy a ciele a uľahčuje im komunikáciu. Orange je značkou, ktorá im to umožňuje, pretože je presvedčený, že spolu dokážeme viac.

SkryťVypnúť reklamu

Zbohom „Budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange“

Nová vízia značky prirodzeným spôsobom reflektuje na zmeny v biznise, v ktorom Orange pôsobí. Je nástupcom doterajšej vízie „budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange“. V súčasnosti je Orange integrovaným telekomunikačným operátorom, ktorý poskytuje široké spektrum komunikačných služieb od mobilu, cez pevné linky, internet a televíziu.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako umocniť svoju lásku k Chorvátsku? Vlastným apartmánom!
  2. Odliv mozgov pokračuje. Ako dostať mladých domov?
  3. Slovenských tridsiatnikov láka zakladanie fondov
  4. Leto v Rakúsku: Keď vás cisár pozve k stolu
  5. Bratislavský realitný trh oživí GALVANIA rezidencie
  6. Kúpele sú liečivý celok, Thermia jeho kráľovná!
  7. Lenivá kuchárka: Zdravý obed či večeru uvaríte za pár drobných
  8. VELUX zmapoval kvalitu interiérov slovenských domácností
  1. Odliv mozgov pokračuje. Ako dostať mladých domov?
  2. Máte doma SodaStream? Vymeňte si bombičku pohodlne z gauča
  3. Slovenských tridsiatnikov láka zakladanie fondov
  4. Leto v Rakúsku: Keď vás cisár pozve k stolu
  5. Na krásnom, modrom Jadrane
  6. Bratislavský realitný trh oživí GALVANIA rezidencie
  7. Ako umocniť svoju lásku k Chorvátsku? Vlastným apartmánom!
  8. Nebezpečenstvo používania prekladačov
  1. Lenivá kuchárka: Zdravý obed či večeru uvaríte za pár drobných 12 015
  2. Leto v Rakúsku: Keď vás cisár pozve k stolu 5 491
  3. Stovky hodín výcviku. Stať sa gondolierom je zaslúžená prestíž 5 287
  4. Vydavateľstvo Petit Press so štyrmi Novinárskymi cenami 2 414
  5. 5 najčastejších chýb pri zateplení šikmej strechy: vyhnite sa im 1 691
  6. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách? 1 582
  7. Zodpovedné nakupovanie chráni biodiverzitu pre budúce generácie 1 276
  8. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov 1 037
SkryťZatvoriť reklamu