SME

Orange prichádza s novým sloganom a víziou do budúcna

Tesne po T-Mobile prichádza aj Orange s novým sloganom a televíznou kampaňou. Na Slovensku tak uvádza obnovenú víziu značky, ktorú skupina Orange predstavila na jeseň minulého roka najväčšou kampaňou v histórii operátora.

Nový slogan „Spolu dokážeme viac”

Televízny spot, ktorým Orange aj na Slovensku predstaví novú víziu značky Orange, bude mať svoju premiéru v pondelok 2. februára 2009 večer. Koncept kampane je postavený na príbehoch známych osobností zo sveta hudby, športu a showbiznisu v duchu myšlienky "som kto som vďaka všetkým ľuďom v mojom živote". Kampaň vyzdvihuje dôležitosť ľudí, komunikácie, spolupráce a zdieľania v živote každého z nás a deklaruje presvedčenie Orangeu, že každý človek je tvorený ľuďmi, ktorých vo svojom živote stretol a ktorí ho formovali a formujú. Víziou Orangeu je byť značkou, ktorá predovšetkým spája ľudí, pomáha im k vzájomnej spolupráci, navzájom ich zbližuje, pomáha riešiť ich spoločné záujmy a ciele a uľahčuje im komunikáciu. Orange je značkou, ktorá im to umožňuje, pretože je presvedčený, že spolu dokážeme viac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zbohom „Budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange“

Nová vízia značky prirodzeným spôsobom reflektuje na zmeny v biznise, v ktorom Orange pôsobí. Je nástupcom doterajšej vízie „budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange“. V súčasnosti je Orange integrovaným telekomunikačným operátorom, ktorý poskytuje široké spektrum komunikačných služieb od mobilu, cez pevné linky, internet a televíziu.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 18 299
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 549
  3. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 12 498
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 11 016
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 693
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 533
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 8 041
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 265
SkryťZatvoriť reklamu