SME
Štvrtok, 28. január, 2021 | Meniny má AlfonzKrížovkyKrížovky

Orange prichádza s novým sloganom a víziou do budúcna

Tesne po T-Mobile prichádza aj Orange s novým sloganom a televíznou kampaňou. Na Slovensku tak uvádza obnovenú víziu značky, ktorú skupina Orange predstavila na jeseň minulého roka najväčšou kampaňou v histórii operátora.

Nový slogan „Spolu dokážeme viac”

Televízny spot, ktorým Orange aj na Slovensku predstaví novú víziu značky Orange, bude mať svoju premiéru v pondelok 2. februára 2009 večer. Koncept kampane je postavený na príbehoch známych osobností zo sveta hudby, športu a showbiznisu v duchu myšlienky "som kto som vďaka všetkým ľuďom v mojom živote". Kampaň vyzdvihuje dôležitosť ľudí, komunikácie, spolupráce a zdieľania v živote každého z nás a deklaruje presvedčenie Orangeu, že každý človek je tvorený ľuďmi, ktorých vo svojom živote stretol a ktorí ho formovali a formujú. Víziou Orangeu je byť značkou, ktorá predovšetkým spája ľudí, pomáha im k vzájomnej spolupráci, navzájom ich zbližuje, pomáha riešiť ich spoločné záujmy a ciele a uľahčuje im komunikáciu. Orange je značkou, ktorá im to umožňuje, pretože je presvedčený, že spolu dokážeme viac.

Skryť Vypnúť reklamu

Zbohom „Budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange“

Nová vízia značky prirodzeným spôsobom reflektuje na zmeny v biznise, v ktorom Orange pôsobí. Je nástupcom doterajšej vízie „budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange“. V súčasnosti je Orange integrovaným telekomunikačným operátorom, ktorý poskytuje široké spektrum komunikačných služieb od mobilu, cez pevné linky, internet a televíziu.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nielen o relativite času a priestoru, ale aj o filozofickej relativite všetkého diskutujú Jakub a Jaro

4 h

Ako sa stali čísla nástrojom na skúmanie prírody.

18 h

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Výpredaj zásob. Bezpečný nákup s garanciou dodania až k vám
  3. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  8. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  9. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  10. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  1. Neprekonaný VAM systém, ktorý zabráni krádeži vášho auta
  2. Výpredaj zásob. Bezpečný nákup s garanciou dodania až k vám
  3. Garmin predstavuje Lily, svoje najmenšie inteligentné hodinky
  4. Babylon Berlín: Najdrahší nemecký seriál
  5. Potravinové intolerancie bude KRAJ riešiť aj tento rok
  6. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  7. Závod zamestnáva 500 ľudí. Tatravagónka v Trebišove má 50 rokov
  8. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  9. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  10. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  1. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí 19 543
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 19 460
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 18 346
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 17 109
  5. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci 8 523
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 7 717
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 444
  8. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat 7 316
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 315
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 6 929