Orange prichádza s novým sloganom a víziou do budúcna

Tesne po T-Mobile prichádza aj Orange s novým sloganom a televíznou kampaňou. Na Slovensku tak uvádza obnovenú víziu značky, ktorú skupina Orange predstavila na jeseň minulého roka najväčšou kampaňou v histórii operátora.

Nový slogan „Spolu dokážeme viac”

Televízny spot, ktorým Orange aj na Slovensku predstaví novú víziu značky Orange, bude mať svoju premiéru v pondelok 2. februára 2009 večer. Koncept kampane je postavený na príbehoch známych osobností zo sveta hudby, športu a showbiznisu v duchu myšlienky "som kto som vďaka všetkým ľuďom v mojom živote". Kampaň vyzdvihuje dôležitosť ľudí, komunikácie, spolupráce a zdieľania v živote každého z nás a deklaruje presvedčenie Orangeu, že každý človek je tvorený ľuďmi, ktorých vo svojom živote stretol a ktorí ho formovali a formujú. Víziou Orangeu je byť značkou, ktorá predovšetkým spája ľudí, pomáha im k vzájomnej spolupráci, navzájom ich zbližuje, pomáha riešiť ich spoločné záujmy a ciele a uľahčuje im komunikáciu. Orange je značkou, ktorá im to umožňuje, pretože je presvedčený, že spolu dokážeme viac.

Zbohom „Budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange“

Nová vízia značky prirodzeným spôsobom reflektuje na zmeny v biznise, v ktorom Orange pôsobí. Je nástupcom doterajšej vízie „budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange“. V súčasnosti je Orange integrovaným telekomunikačným operátorom, ktorý poskytuje široké spektrum komunikačných služieb od mobilu, cez pevné linky, internet a televíziu.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Pánik potvrdil skvelú formu

Útočník získal v posledných šiestich zápasoch deväť bodov za päť gólov a štyri prihrávky.

EKONOMIKA

Ľudia ju zbierajú pri lese, jej pestovanie podporí štát

Štát chce podporiť ovocie, ktoré na Slovensku pestuje len zopár ľudí.

EKONOMIKA

Prečo je pre ľudí dobré, že začali ceny opäť rásť?

Výška prídavkov a dávok by sa mala rozmraziť a ich suma by mala opäť začať rásť.

Neprehliadnite tiež

Dolly pred dvadsiatimi rokmi otvorila cestu pre klony. Prečo nikdy neprišli?

Klonované zvieratá sa dnes používajú na výskum, ale aj na mäso.

Tancujúce lemury a najvzácnejšia kačka. Ako vyzerajú zvieratá, ktoré žijú iba na Madagaskare

Tri štvrtiny zo všetkých druhov na ostrove nežije nikde inde na svete.

Vytvorili prvú farbu na vlasy, ktorá dokáže meniť odtiene

Farby sa testujú pre komerčné použitie.

V Číne začínajú používať robotických policajtov

Kde treba šikovné oko a nie ruky pre zásah, tam hliadkujú roboty.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  2. Diplomaciu v praxi na EU v BA otvorila veľvyslankyňa Nórska
  3. Študenti z rôznych kútov sveta prichádzajú študovať na EU v BA
  4. 10 faktov o ovocí a zelenine, ktoré musíte vedieť!
  5. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  6. Montážne konferencie - Novinky aj vzdelávanie o suchej výstavbe
  7. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  8. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  9. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  10. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 9 204
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 334
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 678
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 684
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 441
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 753
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 403
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 396
  9. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 247
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 817

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop