SME

Orange prichádza s novým sloganom a víziou do budúcna

Tesne po T-Mobile prichádza aj Orange s novým sloganom a televíznou kampaňou. Na Slovensku tak uvádza obnovenú víziu značky, ktorú skupina Orange predstavila na jeseň minulého roka najväčšou kampaňou v histórii operátora.

Nový slogan „Spolu dokážeme viac”

Televízny spot, ktorým Orange aj na Slovensku predstaví novú víziu značky Orange, bude mať svoju premiéru v pondelok 2. februára 2009 večer. Koncept kampane je postavený na príbehoch známych osobností zo sveta hudby, športu a showbiznisu v duchu myšlienky "som kto som vďaka všetkým ľuďom v mojom živote". Kampaň vyzdvihuje dôležitosť ľudí, komunikácie, spolupráce a zdieľania v živote každého z nás a deklaruje presvedčenie Orangeu, že každý človek je tvorený ľuďmi, ktorých vo svojom živote stretol a ktorí ho formovali a formujú. Víziou Orangeu je byť značkou, ktorá predovšetkým spája ľudí, pomáha im k vzájomnej spolupráci, navzájom ich zbližuje, pomáha riešiť ich spoločné záujmy a ciele a uľahčuje im komunikáciu. Orange je značkou, ktorá im to umožňuje, pretože je presvedčený, že spolu dokážeme viac.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zbohom „Budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange“

Nová vízia značky prirodzeným spôsobom reflektuje na zmeny v biznise, v ktorom Orange pôsobí. Je nástupcom doterajšej vízie „budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange“. V súčasnosti je Orange integrovaným telekomunikačným operátorom, ktorý poskytuje široké spektrum komunikačných služieb od mobilu, cez pevné linky, internet a televíziu.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 594
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 262
  3. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 158
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 032
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 4 224
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 868
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 201
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 1 860
SkryťZatvoriť reklamu